20 ting som gjør meg glad!

God fredag ❤️

I dag er det fredag og jeg sitter på jobb og tripper, for om bare noen timer sitter jeg på flyet til Bergen. I mellomtiden tenkte jeg å dele med dere 20 ting som gjør meg glad ☺️

 

♡ Joakim

♡ Kaffe

♡ Pasta

♡ Reising og oppleve nye kulturer – jeg elsker å reise og blir lykkelig av å oppleve nye kulturer og møte nye mennesker

♡Friske blomster

 

 

♡ Nyvasket sengetøy

♡ Vennene mine

♡ Cleo – verdens beste hund

 

 

♡ Å tusle rundt på Løkka med en kaffe i hånden

♡ En god margarita

♡ Sol

♡ Sand mellom tærne

 

 

♡ Potetgull – jeg kunne seriøst levd på det

♡ Når jeg får til en utfordring eller får til noe på jobben

♡ Adrenalinkick – som feks å hoppe ned fra en bru

♡ Trening – selv om jeg ikke alltid er like flink til å trene

♡ Kosekveld i sofaen

♡ Sjokolade

♡ Mummikopper

♡ Å ikke ha alarm på på morgenen

 

Ha en fin fredag så snakkes vi fra Bergen ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

8 kommentarer
    1. Mummikopper 😍 Fått helt elsk på de 😃 Fikk våre første kopper til jul og nå har vi fått oss 12 kopper 🥰

    2. Hei! Har nettopp begynt å lese bloggen din😍 og er så spent på å få vite hvorfor du har var valgt å kalle den “kjendisfrue”☺️ Kan være du har skrevet om det før, men i og med at jeg er ny leser😉

      1. Hei Nora,
        så hyggelig at du leser bloggen min! Jeg har valgt å kalle meg kjendisfrue fordi i episode 1 av Lykkelig gift ved første blikk så har jeg og Joakim en seanse hvor vi tuller om at han er kjendis og jeg er kona hans, dermed “kjendisfrue”, det er jo selvfølgelig bare ment ironisk og gøy ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg