5 ting jeg gleder meg til å gjøre med Ella

God søndag ❤️

Etter å ha tilbrakt en uke i Spania med lillebroren til Joakim og familien hans, så gleder jeg meg enda mer til å få barn selv. De har 3 barn på 11 år, 7 år og 2 år. Utrolig søte barn som jeg har blitt veldig glad i. Vi gjorde ting i Spania som ikke bare var gøy for barna, men for meg også. Jeg kan litt være barnslig av meg og like å gjøre ting som kanskje ikke er typiske for en 30 åring. Som for eksempel å gå i dyreparker eller gå på tivoli.

 

Det er mange ting jeg gleder meg til å gjøre med Ella når hun blir litt eldre, men her er 5 ting jeg gleder meg spesielt til:

 

🎈Besøke Mummifamilien i Mummidalen

Som dere vet har jeg en finsk mamma, så vi har sett mye på Mummi i oppveksten. Det skal baby Ella også gjøre! Men jeg husker spesielt godt den gangen vi var i Mummidalen da jeg var barn. Jeg koste meg så mye og elsket virkelig å være der, så jeg gleder meg til å dele den opplevelsen med Ella.

 

Ella blir 50% finsk og får et finsk etternavn, og skal derfor få Mummi matet inn med teskje 🌸

 

🎈Dra til dyreparken i Kristiansand

Jeg elsker jo som sagt dyr og jeg vil at Ella skal dele den lidenskapen med meg.

🎈Dra til Liseberg

Åh som jeg gleder meg til å spille i spilleboder og vinne fine premier sammen med Ella, og ta masse karuseller. Hun skal bli en tøffing akkurat som mammaen og pappaen sin!

🎈Sitte i sofaen med masse godteri og popcorn og se på film og kose

Det sier vel seg selv? Jeg er allerede stor tilhenger av å sitte i sofaen og kose, og tenk å gjøre det med sin lille datter? Jeg blir lykkelig bare av tanken.

🎈Reise til Disneyland i Paris

Det har jeg aldri gjort før, men alltid drømt om. Ja, jeg vet at jeg er 30 år, men jeg koser meg som et barn når jeg er på Tusenfryd eller Liseberg eller liknende, så jeg vil tro Disneyland vil være midt i blinken både for meg og Ella.

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer
      1. Joakim er også halvt finsk, så da blir Ella halvt finsk, kvart norsk, og kvart palestinsk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg