Baby Nesting

God ettermiddag ❤️

Jeg håper dere har en fin torsdag!

I dag har Joakim og jeg vært i parterapi. Vi har vært i terapi i snitt annenhver uke siden vi giftet oss. Dette har vært i regi med Gift ved første blikk og vi er utrolig takknemlige for at vi har fått dette tilbudet. Ting går generelt veldig bra med oss om dagen, men det er likevel deilig å snakke med en psykolog som kjenner oss og vet hvilke feller vi kan gå i.

I dag snakket vi om det å være gravid og hvordan vi begge oppfatter det. Vi kom også inn på dette med redebygging og det biologiske aspektet rundt det.

Jeg har jo allerede mast på Joakim om at vi må dra og kjøpe barnevogn og bilsete og klær og badebalje og brystpumpe og alt. Han må jo tro jeg er helt gal. Det er jo hele fem måneder til baby Ella kommer. Men, det er mitt første barn og det biologiske drivet i meg vil bygge et rede til babyen min. Det finnes biologiske bevis for dette – en mor har et sterkt instinkt til å forberede huset, eller “bygge rede” før babyens ankomst. Stakkars Joakim som må høre på dette i fem måneder til!

Jeg er jo, for dere som har fulgt med eller kjenner meg, veldig glad i å planlegge ting i god tid. Har jeg for eksempel en oppgave som har frist om to uker, så skriver jeg den i dag og retter heller på den resten av tiden. Så jeg dro med meg Joakim på Barnas Hus allerede dagen etter vi fant ut at vi venter en jente. Til mitt forsvar så klarte jeg i hvertfall å vente til etter ultralyden 😂

Vi så på barnevogner og prøvde ut litt forskjellige i butikken. Vi så også på andre ting vi kunne tenkt oss til baby. Det er mye annet vi ønsker oss, men sånn ser foreløpig ønskelisten til baby Ella ut!

 

1. Emmaljunga NXT90 Lounge Grey 2. Stokke Tripp Trapp Hazy Grey 3. Stokke Tripp Trapp Baby Set 4. Besafe bistol og base 5. Emmaljunga bilstoladapter

 

Hva ønsker du deg til din baby?

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg