BABYSANG OG LEGETIME

God onsdag!

I dag har vært en innholdsrik dag! Jeg startet dagen med besøk hos legen. Jeg har lenge slitt med betente sår i munn og sår i svelget, og i dag hadde jeg time hos øre-nese-hals spesialist. Han tittet i munnen min, ørene mine, og nesa mi, og konkluderte med at det ikke var noe å se der så da var det sikkert ingenting. Det kunne jeg fortalt han! Jeg er ikke helt fornøyd med det svaret altså og det var bortkasta penger.. Jeg fikk dog beskjed om at når jeg får sår i munnen igjen så skulle jeg ringe inn og få time på dagen, slik at han kunne titte på de.

Ella og jeg dro så videre på babysang. Vi var i Sinsen kirke – som arrangerer babysang hver onsdag. Jeg synes det er et utrolig fint tilbud både for voksne og barn! Man knytter jo et fint bånd til babyen sin gjennom sang. Dette er første gang vi gjør det, og det var veldig koselig! Ella likte seg godt og det var fint å se andre foreldre med barn, så vi skal definitivt gjøre det igjen. Vanligvis er det visst lunsj og vafler, men det var avlyst på grunn av corona-viruset. Dessverre ser det ut som om hele arrangementet blir avlyst de neste gangene..

Vi ruslet hjem i solen. Turen hjem tok ca en halvtime, og det var utrolig deilig med solskinn i ansiktet og skikkelig vårfølelse i lufta. Vel hjemme sovnet vi begge to i senga og sov i noen timer.

Jeg elsker slike dager hvor ting ser ut til å gå på gli og jeg faktisk nyter permisjonen og ikke bare stresser over alt jeg må gjøre eller stresser over hvordan Ella har det. Når jeg er mindre stresset så merker jeg at Ella er mindre stresset, og da har vi det bedre. Det er jo ingen hemmelighet at de første månedene er en stor omveltning, men jeg merker veldig godt at alt går bedre når jeg tar det med knasende ro og bare slapper av og nyter tiden!

Nå godgjør middagen seg i ovnen – i dag har jeg laget pastaform med kjøttboller! Gled dere til oppskrift i morgen!



Instagram HER – Snapchat HER

2 kommentarer
    1. Hei.
      Et lite tips om du ikke allerede har prøvd 😊 Jeg slet også med sår i munnen til tider og ble rådet til å bytte tannkrem. Det hjalp! Og jeg har ikke hatt sår på mange år nå. Er ikke sikkert det er tilfelle for deg da, men kanskje verdt å prøve?
      Husker ikke hvilke tannkremer som kan forårsake dette, men det er nok enkelt å Google frem til 😊 Bruker Sensodyne nå hvertfall.

    2. Så fint at du drar på babysang med Ella.
      Ja, men bare ta det med ro og ikke stress, da går alt så mye bedre 🙂
      Jeg som jobber i barnehage med barn fra 1-3 år, ser at det hjelper ikke at vi voksne stresser for det gjør at barna blir stressa, hvis vi er tålmodige og lar barna få tid på seg, så går alt så mye bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg