Barnevogn i hus!

Endelig er barnevognen i hus! Jeg er så stolt av denne vognen at dere aner ikke. Jeg synes den er så fin!

Vi har vært i et par barneutstyrsbutikker og tittet litt på hva slags vogn vi ville ha. Så vi har prøvd mange forskjellige og valget falt til slutt på Emmaljunga. Det var viktig for oss at vognen ikke veide for mye, og at man lett kunne ta av ligge/sitte delen og at vognen var enkel å brette sammen. Vi fant derfor ut at Emmaljunga sin NXT90 versjon passet oss perfekt. NXT90 kommer med en ergonomisk og vendbar sittedel, og babybagen er romslig og kan også vendes på.

 

 

Jeg er for gjenbruk, og satte derfor opp et varsel på Finn for akkurat denne vognen. Jeg ville gjerne ha fargen Lounge Grey da jeg har fått helt dilla på grått i det siste. Det er en nøytral farge som er lett å holde ren. Det kom opp et varsel noen dager senere og vi dro og tittet på vognen hos en familie ikke så langt herfra. Vognen så nesten helt ubrukt ut, og vi fikk en fin pakkepris med bag, sportsdel, myggnetting, regntrekk og bilstoladapter til MaxiCosi bilstol.

 

 

Vognen er kjøpt på Barnas Hus i fjor, så vi skal ta med oss den og kvitteringen så vi kan få byttet hjul på den. Det er fint at man kan kjøpe/få reservedeler til den, synes jeg. Det er heller ikke feil at vi bor i første etasje, så det ikke blir så tungt opp og ned trapper.

Jeg er helt forelsket i vognen og gleder meg så mye til å ta den i bruk ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

8 kommentarer
    1. Et veldig godt kjøp! Tror ikke du blir å angre på det 🙂 har selv emmaljunga, men en annen modell:)

      1. Alt som er greit og som jeg kan kjøpe på Finn kjøper jeg der 🙂 Tusen hjertelig takk! Veldig fornøyd selv <3

    2. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er fornøyd med den, sier ikke dette for å slenge dritt eller noe. Veldig fint hvis den passer dere, men jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg hvor tung den ble å trille med barn oppi. Nå er dattera mi 2 år og veier mindre enn hun burde men likevel for tung for sittedelen så den kan kun være i første og siste hakk. Hjulene koster 500 kr per hjul og jeg har måtte byttet 5 ganger og det har aldri gått på garantien. Jeg kjøpte den helt ny i butikk. En annen ting er at dattera mi er liten både vekt og høyde men likevel aaaalt for lang for sittedelen, hodet hennes blir most opp i kalesjen.. jeg håper virkelig for dere at dere slipper alt det styret og ellers er den en veldig flott vogn å se på. Men jeg skulle ønske jeg hadde snakka med litt fler venninner som hadde erfaringer med vogner før jeg bestemte meg for å kjøpe den uten å titte på noen andre. Uansett så ønsker jeg dere masse lykke til og jeg håper dere slipper å oppleve det samme som meg😅

      1. Hei! Takk for innspill 🙂 Det er leit å høre at du har den opplevelsen. Jeg er sikker på at vognen vil være helt perfekt for oss, hvis ikke så hadde vi ikke kjøpt den. Vi har tittet på mange vogner og valget falt til slutt på den 🙂

      1. Tusen takk ❤️ Jeg bruker snapchat veldig sjeldent, så tror ikke det er noe vits i å følge meg der. Men følge meg gjerne på instagram på @sara.ij 😄 Der er jeg ganske flink til å oppdatere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg