Borte bra, men hjemme best?

God morgen ❤️

Vi er en svipptur innom Oslo før vi drar videre på ferie. Vi kom hjem fra Vilnius i går, og dagen i går gikk i ett. Vi måtte dra på Storo senteret og handle nye sko til Joakim og solkrem til meg. Så var vi hos venneparet vårt som passet Cleo og hentet. Gjensynsgleden var enorm! Det var så godt å se han igjen og å ha han hjemme igjen.

I dag skal jeg jobbe i noen timer, før jeg skal pakke og så levere Cleo til svigermor. Hun skal passe han mens vi er i Spania. Jeg må innrømme at det er så godt å være hjemme igjen at jeg gjerne hadde blitt her i noen dager før vi drar videre.

Vi har ikke så mange bilder av oss, men her har dere et bilde av kjæresteparet tatt av en annen turist!

 

Vi skal være sammen med familien til broren til Joakim, og det er verdens skjønneste familie, men jeg kjenner dem ikke så godt og synes det er skummelt å skulle tilbringe så mange dager med dem. Selv om jeg kan virke veldig selvsikker og utadvendt på utsiden, så kan jeg gjerne synes det er skummelt å skulle bo med folk jeg ikke kjenner eller tilbringe så mye tid med dem. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg og jeg kan fort bli litt “klein”. Litt som de første episodene i Gift ved første blikk. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, og ender opp med å bli veldig rar. Heldigvis har jeg Joakim jeg kan snakke med, og vi kommer jo til å gjøre ting bare vi to, men jeg er likevel litt nervøs for denne turen.

Det jeg egentlig skulle fortelle dere, er at jeg i dag skal gjestesnappe på Queens of the North sin snapkonto. Jeg er virkelig ikke en stor fan av snapchat, men har sagt ja til å snappe for dem da jeg liker å utfordre meg selv og å prøve ut nye ting. Legg de gjerne til på win.2017 på snap så kan dere følge meg gjennom hele dagen! Tema er borte bra, hjemme best, og hva passer vel bedre da enn å snappe akkurat i dag?

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer
    1. Jeg skjønner tanken din på at det er litt skummelt og bo med folk man ikke kjenner så godt, men jeg tenker det kommer til å gå veldig bra. Ofte så bekymrer man seg unødvendig.. vær deg selv, kos deg masse og nyt ferien 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg