Bryllupet Del 2

God Kveld ❤️

Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne fortelle litt om kortet Joakim fikk av meg før vielsen. Det kan jeg selvfølgelig! Jeg ville gjerne sende en hilsen til Joakim uten å avsløre for mye om meg selv. En ting som var viktig for meg at Joakim fikk vite, var at jeg hadde en liten hund. Jeg kjøpte derfor et kort med bilde av to corgier på, i håp om at han skulle forstå at jeg hadde hund og at hans nye liv inkluderte en. Han påstår at han skjønte det, og det er i så fall veldig gøy 😀

På kortet skrev jeg:

 

Kjære mannen min, 

Nå har den store dagen endelig kommet. Jeg skal bli din kone og du skal bli min mann. Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle omtale den jeg gifter meg med for mannen min – fordi jeg ikke vet hva du heter, men…. Kjære mannen min. Vi prøver lykken og står i dette sammen. Jeg går helhjertet inn i dette og jeg håper du gjør det samme. Hvis du er like nervøs som meg, snu kortet og og smil av disse to super søte corgiene! Dette skal gå fint. Jeg gleder meg masse til å møte deg 🙂

 

Etter vielsen var det tid for bryllupsfotografering. Det var utrolig rart, men samtidig veldig koselig og naturlig. Jeg husker jeg smilte fra øre til øre og jeg følte meg oppriktig glad for at det var Joakim jeg hadde blitt matchet med. I minuttene før jeg gikk inn i vielseslokalet så var jeg så nervøs og redd at hadde jeg fått lov til å trekke meg, så hadde jeg nok gjort det. Det er jo helt surrealistisk å skulle gifte seg med noen man aldri har møtt før.

Uansett, bildene ble super fine og vi var så fornøyde begge to. Mens vi ble tatt bilde av ute ble våre gjester bedre kjent med hverandre. Mine gjester kom godt overens med Joakims gjester, og jeg kom godt overens med Joakim. Hva mer kunne vi forvente?

Festen var derfor veldig morsom og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg koste meg gløgg ihjel. Jeg snakket en del med både brødrene til Joakim og mammaen hans, og de tok meg imot med åpne armer umiddelbart. Jeg følte allerede da at jeg var en del av familien. Jeg har virkelig fått en fantastisk svigerfamilie og det er jeg så takknemmelig for!

Festen var arrangert av produksjonsselskapet. De stod for nydelig mat og nydelig drikke. Vi spiste kake og danset og sang. Dagen var helt fantastisk. Det var en dag full av latter og smil!

 

Image may contain: 2 people, including Sara Jansson Ishqair, people smiling, people standing, wedding and outdoor

Image may contain: 2 people, people smiling, wedding and indoor

Image may contain: 13 people, including Anders Dalby, Quyen Nguyen, Sara Jansson Ishqair, Miriam Tesfagiorgis and Stine Lund Johnsen, people smiling, people standing, wedding and outdoor

Image may contain: 2 people, including Sara Jansson Ishqair, people smiling, people standing and indoor

 

Vi avsluttet kvelden ganske tidlig. Både Joakim og jeg var veldig slitne (forståelig nok) og med alle nye inntrykk var det godt å trekke seg litt tilbake og få snakket sammen bare oss to. Uten kamera, uten venner, uten familie. Vi la oss nesten umiddelbart etter vi hadde kommet på bryllupssuiten. Vi skulle filme igjen dagen etter, og møtte som avtalt til frokost i 9-tiden. Om det hadde vært opp til meg så hadde jeg ligget på rommet og bare pratet med Joakim hele dagen. Men det skulle vise seg å være en god idé å komme seg opp og på frokost, for det som ventet meg der var en stor overraskelse.

Jeg var sliten og trøtt, og fulgte egentlig ikke så godt med. Jeg fikk en konvolutt av Joakim som jeg skulle åpne. Gjett hva som lå oppi der??!! Jeg fikk en småflytur over Oslo i morgengave av Joakim!!! Jeg var helt overveldet og så utrolig glad for den flotte gaven! Dette var noe jeg hadde hatt lyst til å gjøre lenge, men hvordan visste han det egentlig? Magefølelsen hans hadde sagt at hvis det jeg var en jente som var lik han, så likte jeg både å fly med småfly og oppleve litt “crazy” ting! Og det hadde han jammen rett i. Dessverre har vi ikke hatt tid til å ta turen enda, men målet er å gjøre det nå på våren. Plutselig er det høst og magen er for stor til å fly med småfly.

Vi fikk en annen gave som vi også ble veldig glade for. Ekspertene hadde laget et bilde til oss med ting vi matcher godt på og ting vi kan jobbe med, utifra deres tester. Dette bildet var vi så stolte over at vi hang det opp i gangen hos Joakim på Myrvoll. Vi jobber fortsatt med å finne en plass til det i den nye leiligheten vår ☺️

 

 

Vi har vært veldig gode på å snakke om følelser, men vi må fortsatt jobbe litt med initiativ til romantikk. Ingen av oss er særlig romantiske og jeg tror vi begge hadde satt pris på litt ekstra romantikk i en hektisk hverdag. Så det skal jeg jobbe med fremover!

Ønsker dere en fin kveld ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

4 kommentarer
    1. Koselig å få lese om bryllupet deres! Det er jo enhver håpløs romantikers drøm, alt det du beskriver. Det gnistrer og stråler fra dere begge, bare gjennom bildene – og man ønsker dere virkelig alt godt.
      Takk for at du deler, du skriver godt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg