Bursdagen til Joakim i bilder

God morgen ❤️

Jeg håper dere har hatt en fin helg!

Jeg har hatt en litt hektisk, men veldig fin helg. Joakim fylte 40 år på fredag (hvem skulle trodd?!), så vi var ute og spiste middag med noen venner av han og familien hans. Det var veldig koselig!

Jeg har i noen uker nå planlagt overraskelsesfest for Joakim. Jeg vet hvor mye bursdagen hans betyr for han, og nå som han fylte 40 år tenkte jeg at det var en perfekt anledning å arrangere en skikkelig fest for han. Jeg inviterte vennene hans og vennene mine, og den fine Gift ved første blikk gjengen, og planla å ha festen i parken, hvis været holdt. Ble det dårlig vær hadde jeg tenkt å sende han ut på noe ærend, og så lure alle inn i leiligheten og overraske han der istedenfor. Det begynte å regne i det vi rigget opp, men sluttet heldigvis å regne da jeg skulle ned til leiligheten og hente Joakim! Takk gud for det! Vi bor kun et par minutter unna Sofienbergparken så det var helt perfekt å samle alle sammen rundt noen benker der, blåse opp ballonger, kjøpe inn griller og grillmat, og bare kose oss!

Jeg sa til Joakim at jeg skulle på café med et par venninner, men egentlig så var vi på butikken og handlet inn alt vi trengte. Så dro vi til parken og ordnet alt. Jeg gikk så ned til leiligheten og sa til Joakim at han skulle bli med på tur med Cleo. Jeg og Joakim går ofte tur sammen med Cleo så det var ikke noe nytt for han. Han ble med og på veien opp så han “40” ballongene, og sa til meg at det var hyggelig at noen andre også feiret 40 års dagen sin. Så så han to venninner av meg og sa: “åh der er x og x, hva gjør de her?”. Og da gikk det opp for han. Han felte noen tårer og jeg så at han ble overrasket og veldig veldig glad! Han hadde virkelig ingen anelse om at jeg arrangerte noe som helst for han (jeg er god til å ljuge, haha), og det var gøy å se hvor overrasket han ble.

Her ser dere noen bilder fra dagen! Jeg tror alle koste seg!

Fineste Mariel 💜

Cleo var selvfølgelig også med og feiret papsen 🎈

 

Tusen takk for en super fin dag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

3 kommentarer
    1. Så fint at du laget surprise bursdag for mannen din. Du er en god kone du ❤️ Han er heldig. DERE er heldig 🥰

    2. HEi. Fant bloggen din i dag – helt tilfeldig – og kan tro eg ble glad. fulgte dere i både gift med…. og lykkelig gift.
      Mange flotte innlegg du har skrevet og den 40 års festen digget jeg. Så kult å feire i parken – skikkelig laidback. Misunnelig på den type fest 🙂 God tur til Spania – kose dokker med broren m/fam.
      Klem fra Bergen,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg