Cleo blir stor gutt!

God morgen fra Spania ❤️

Vi koser oss med sol, 30 grader og bassenget.

Jeg ville bare stikke innom og dele noe koselig med dere. I dag fyller Cleo hele fire år! Han er blitt stor gutt! Jeg adopterte Cleo da jeg flyttet hjem fra USA, i oktober 2017. Jeg hadde hatt så lyst på hund veldig lenge, så det var på tide.

Cleo fant seg til rette hos meg med en gang, og vi ble gode venner fort. Nå har han blitt en del av meg og den blivende familien vår. Han er virkelig den fineste hunden og så snill og god, så han fortjener altså sitt eget innlegg!

 

 

Cleo er av rasen tibetansk spaniel. De er veldig tålmodige og snille hunder, men også ekstremt stae. Og veldig snille med barn, så jeg gleder meg til baby Ella kommer og de blir bestevenner.

Gratulerer så mye med dagen bebbis Cleo 💙

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg