DATENIGHT á LA SARA OG JOAKIM ♡

Midt i byggingen av barnerommet, så tar Joakim seg en velfortjent pause og vi får litt tid sammen. Han har jobbet med dette hver eneste kveld hele uken, fra han kommer hjem fra jobb og til langt utpå kveld. Så nå skal vi kose oss skikkelig og la oppussingen ligge litt på hylla.

Joakim sitter og ser på Chelsea kampen og jeg lager pizza til oss. Så blir det film og kos i hele kveld ♡ Det er viktig med litt alenetid for alle kjærestepar, spesielt om man venter en liten baby. Da vil det ikke bli så mye tid til kun oss, og det er helt greit og noe vi gleder oss enormt til! Men da må vi nyte tiden nå bare oss to.

 

 

Vi er et par som liker å være hjemme, og vi liker å sitte på sofaen sammen og slappe av. Selv om vi ikke sier så mye, så er vi likevel sammen, og den tiden er gull verdt.

 

Ønsker deg en fin søndagskveld♡

 

signature-fonts



Instagram HER

8 kommentarer
      1. Hei Katrine! Den er veldig enkel :). Jeg kjøper ferdig pizzabunn på rema1000 eller coop (sine egne), og så smører jeg på ferdig pizza tomatsaus, tar på ost, og det pålegget du vil ha, og litt ost igjen på toppen. Og så steker jeg den i 20-25 i vanlig ovnfunksjon. Jeg serverer med pizza rømmedressing! 🙂

      1. Jeg bruker bare masse pålegg, noen ganger skinke, ost og tomat, andre ganger chorizo, peppes pizzakjøttboller ost og tomat! ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg