Den beste nyheten noensinne!!!

God morgen ❤️

Nå sitter vi på flybussen på vei til Oslo Lufthavn for å fly til Vilnius. Vi har aldri vært der før så vi tenkte det vil være hyggelig å utforske byen, spise god og bare nyte hverandres selskap. Det er litt tidlig for både meg og Joakim, men når man står opp så tidlig for å dra på tur så er det heeeeelt greit.

Uansett, det jeg skulle fortelle dere er at for noen uker siden så fikk jeg verdens beste nyhet. Min bestevenninne Karine, som dere sikkert har sett på skjermen i både Gift ved første blikk og Lykkelig gift, er også gravid! Hun fant det plutselig ut litt senere enn meg, og hun har termin fire uker før meg. Hvilket betyr at vi kommer til å ha permisjon samtidig og at vi kan ta trilleturer og dele erfaringer sammen! Jeg er så glad og jeg synes det er så koselig.

 

 

Vi snakkes fra Vilnius ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer
    1. God ferie og kos dere masse 😎! To flotte gravide damer 🤗, dere får sikkert mye glede av hverandre i permisjonstiden og ellers også selvsagt 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg