Dette er en drøm!

God morgen ❤️

Herregud dere! Jeg har det så fint her i Bergen. I går var gjengen (produksjonstemaet og gift ved første blikk-gjengen) samlet, og vi spiste og koste oss med god mat og drikke, for de som kan drikke, hehe. Jeg koste meg med pepsi max og lemonade. Så tuslet vi litt og endte opp på en veldig hyggelig bar. Jeg føler meg så heldig som har møtt så mange hyggelige og flotte mennesker gjennom deltakelsen i Gift ved første blikk! Hver og en av dere har tatt meg så godt imot!

Jeg tenkte jeg skulle vise dere hotellet vi bor på. Joakim og jeg er så heldige å få bo der etterfesten til Gullruten kommer til å være i kveld. Vi bor på Hotel Norge, som er et fantastisk fint hotell. Vi har en kjempe fin suite med en helt nydelig utsikt.

 

 

Det er en litt hektisk helg. Nå skal vi spise frokost, bli sminket og få håret fikset, før det bærer avgårde til fest med TVNorge etterfulgt av rød løper i Grieghallen, før det store showet starter! Jeg håper du skal se på i kveld? Sendingen starter kl 21.40 på TV2. Jeg skal ta masse bilder, så skal dere få et bildedryss fra dagen i dag i morgen. I mellomtiden kan dere følge meg på insta på sara.ij, der vil jeg legge ut hyppigere oppdateringer gjennom dagen ☺️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

4 kommentarer
    1. Føler du deg trygg på å få barn med joakim når han slår opp hver gang dere er på fest? Er du ikke redd for at han aldri skal vokse fra sånn oppførsel?:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg