EN ANNERLEDES SØNDAG

 

Det ble en litt sen oppdatering fra meg i dag, det beklager jeg! Grunnen er at jeg har styrt og ordnet i hele dag, for jeg har nemlig arrangert baby shower for min venninne Karine! Hun har termin 4 uker før meg, så nå som september har meldt sin ankomst var det på tide at vi feiret henne og babyen i magen hennes.

Vi har hatt en kjempe fin dag med god mat og gode kaker! Jeg er veldig glad i å arrangere ting, og synes det var så hyggelig at så mange kom. Vi var vel totalt 14 stk, og jeg håper Karine ble glad.

 

 

Jeg håper dere har hatt en fin søndag ♡

 



Instagram HER Snapchat HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg