En helt vanlig søndag på Løkka!

God søndagsmorgen!

Jeg håper alle hadde en fin lørdag i går? Vi var i en overraskelses 30-årslag til den fine venninnen vår Miriam. Det var utrolig hyggelig og alle så ut til å kose seg veldig, inkludert Joakim, som ikke kjenner såå mange i min vennegjeng enda. Joakim er en veldig sosial fyr så han glir rett inn i alle sosiale settinger. Vennene mine er veldig åpne og støttende og det er jeg veldig takknemmelig for!

 

Blidfisen min 😍

 

I dag skal jeg gå en tur med to venninner, og så skal jeg og Joakim ha en skikkelig kosekveld med film og godteri. Følg meg på instagram på sara.ij for hyppigere oppdateringer og bilder av hverdagen vår!

Joakim har vært så snill og kjøpt ferskt brød på Godt Brød, så nå skal vi kose oss med en skikkelig søndagsfrokost! Slike ting gjorde vi aldri da vi bodde på Myrvoll. Jeg er derfor sikker på at valget om å flytte til Grünerløkka har gjort godt for forholdet vårt.

 

 

Hva har dere forresten lyst til å lese om her? Kom gjerne med forslag til ting dere vil lese om 😚

God søndag ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

6 kommentarer
    1. Vil gjerne lese mer om graviditeten: formen, forberedelser og tanker rundt å bli foreldre 🥰 Vil også lese mer om deres nye hjem😊

    2. Kan du fortelle mer om hvordan selve bryllupsdagen gikk for seg, siden vi får jo et bare lite intrykk på TV. Siden ser ut som dere ikke får bestemme sted, alltid vært nysjerig på det! Samt fortell om det kortet du ga til Joakim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg