ENDELIG SKJER DET

Goooood tirsdag ❤️

Jeg hadde en diskusjon med Joakim her om dagen angående innkjøp av ting til baby, og at det nå er under tre måneder igjen til termin, og at jeg begynner å bli stressa. Joakim skjønte ikke helt hvorfor jeg var så stressa, for vi rekker jo å kjøpe inn alt før hun kommer i november. Og det har han helt rett i! Men – jeg vil så gjerne at barnerommet blir ferdig før jeg kjøper inn noe, så jeg ikke trenger å hamstre inn ting og bruke resten av leiligheten som lager. Jeg vil gjerne at alt går inn på rommet med en gang.

Jeg viste Joakim utstyrslisten på ting vi trenger å kjøpe inn, og da fikk han store øyne! Haha! Så da forstod han meg litt bedre og begynte på rommet på søndag! Vi har et veldig stort gjesterom, og skal altså gjøre om rommet til to rom: barnerom og gjesterom. Vegger må derfor rives, vegger må settes opp, det må sparkles, males, gulv må legges, og tapet må settes på. Jeg har en så handy mann at jeg ikke trenger å gjøre så mye selv. Han ønsker ikke at jeg gjør noe, og det blir jo best hvis han gjør alt selv, han er jo så flink!

 

Slik så det ut før vi begynte:

Og her er underveis:

 

Joakim skal jobbe med dette hele uken og vi blir vel ferdige innen et par uker. Jeg har fått filmet en del og skal filme litt hver dag, og så lage en oppsussingsvideo til dere når vi er ferdige.

Jeg vurderer å male det nye barnerommet grått, og ha grå stjernetapet på den nye veggen. Noen som vet hvor man får fin tapet til barnerom? På gjesterommet skal vi beholde den blåfargen som er der nå, og male lik farge på den nye veggen. Vi skal også kjøpe garderobeskap til gjesterommet.

 

Jeg gleder meg så mye til det blir klart og vi kan begynne å innrede!

 

 

signature-fonts



Instagram HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg