Endelig!!

God kveld ❤️

Endelig kom altså sommeren. Jeg håper den varer i mer enn en dag, men jeg tror det ikke før jeg ser det! Uansett så er sommeren favorittårstiden min, og jeg gleder meg til flere dager med sol og varme, enten det blir her hjemme eller på ferie. Det jeg liker best med sommeren er at jeg ikke trenger å gå i jakke eller i strømpebukse, og det er jo deilig nå når jeg blir større og magen vokser. For den vokser i rekordfart! Plutselig poppet den ut.

I dag har jeg tilbrakt deler av dagen i parken med en venninne. Jeg har vært litt mye sliten i det siste og ikke orket å gjøre så mye, så det er deilig når sola kommer frem på en lørdag så jeg orker å gå ut.

 

 

Parklivet er så deilig! Jeg tror det må være noe av det beste med sommeren. Å sitte på et pledd med litt godt å drikke og spise, og bare nyte livet.

 

 

Etter en tur i parken har jeg brukt tiden på tur med Cleo og på å shoppe litt nye klær. Ingen av buksene mine passer lenger så jeg var nødt til å kjøpe litt nye ting. Jeg tenkte å lage et “siste innkjøp” innlegg, hadde det vært gøy?

Jeg håper du har hatt en fin dag i solen ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg