Er det en gutt eller jente?

God morgen ❤️

Jeg har fått en del spørsmål den siste tiden om det er gutt eller jente jeg har i magen. Svaret er at vi ikke vet enda. Vi skal på ultralyd på sykehuset om nøyaktig en måned, og da får vi både se babyen, høre hjertelyd og vi får vite kjønnet. Jeg vet det er mulig å se kjønnet et par uker før, men vi føler ikke vi har behov for det, da det ikke er 100% før jeg er i uke 18. Så derfor har vi bestemt oss for å vente til den ordinære ultralyden vi får på sykehuset.

I dag er babyen på størrelse med en appelsin! Hvor fort går ikke tiden?

 

 

Vi gleder oss enormt til å se hjertet slå og til å se at alt står bra til med lille! Og om det blir en gutt eller jente så er vi like lykkelige, så lenge babyen er frisk og har det bra. Vi har dog en magefølelse på at det er en jente, men tiden får vise 😇

Hva er ditt favoritt jente og guttenavn?

 

signature-fonts



Instagram HER

 

32 kommentarer
    1. Har to jenter selv , Linnea og Lykke. Så det er jo mine absolutt favoritt jentenavn 😍
      Lykke til videre i graviditeten! Ble så glad da jeg så dere ventet barn 😁👏🏻

    2. Her er mine farovitter hiti:
      – Elea
      – Edvin
      – Nelia
      – Mariella
      – Dorthea
      – Max
      – Alma
      – Markus

    3. Jeg har en gutt som heter Eirik.

      Mange fine navn: Martin, Jonas, Johanne, Ingrid, Emma er noen favoritter.

    4. Min datter heter Leah og det var et av mange fine jentenavn jeg valgte mellom.
      Ellers er jentenavn som som: Linda, Maia, Nomi, Emmie og Sara vare fint.

      Guttenavn: Leo, Théo, Daniel, Mikael og Nicholas vare fine navn.

      Jeg opplevde at det å velge navn var fantastisk. Men et tips! Når du valgt, prøv å ikke nøl så mye. Da kommer man aldri i mål. 😉

        1. Har fulgt dere fra start av, herligste paret jeg vet om- en fryd å følge dere! Favorittnavn er Even og Alma. Hilsen svigersøster til Sabina

    5. Jeg hørte et skikkelig søtt nav til gutt her om dagen, Kornelius, tror aldri jeg har hørt det før.
      Ellers er jentenavn: Ella.

    6. Gutt:
      Emilian
      Nathaniel
      Emrik
      Gabriel

      Jente:
      Nora
      Olivia
      Othelia
      Mathea

      Og gratulerer så mye! Magefølelsen stemmer ofte. Hvertfall for den gravide 😉

    7. Tips; velg et navn som ikke er så mye brukt i dag! Er så kjedelig med “populære” navn.. f.eks så har vi 3 “sofia” i 1 klasse her vi bor, og 2 “luckas” og 2 “Philip” :p, i tillegg til at det også er barn med samme navn i paralellklasser.. så man kan bli helt matt.. 😛

    8. Mange gode forslag over. Skal dere ha typisk norsk navn, eller vil dere ha litt mere internasjonalt? Dere må kose dere masse med navnelister/bøker… bruke tid på å smake på navn – uttale og – ikke minst i hvilken sjanger dere blir enige om….. Ååå så spennende tid dere har foran dere, og for Cleo. … Kunne kommet med mange forslag, men tar to mer internasjonale – men kanskje ikke så mange velger kanskje… Bianca og Phillip 🌺

    9. Min gutt på 9 heter Aron 😍 Og min bonussønn heter Nicklas 😍 Fine navn. Til jente liker jeg Ella, Eline og Natalie 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg