ETTER REGNET KOMMER SOLEN

Ny uke, og nye muligheter! Er det ikke det de sier? Her er det i hvert fall ingen blåmandag. Etter noen humpete uker, er jeg endelig på vei opp igjen! En ting er sikkert, og det er at livet svinger og at vi alle har våre oppturer og nedturer. Og det som er godt å vite er at det alltid ordner seg! Det har jeg fått bevist gang på gang, og selv om det kan føles kjipt noen ganger er det viktig at man holder seg så positiv som overhodet mulig og at man tenker at det vil komme bedre tider.

Nå føler jeg meg hundre ganger bedre. Jeg har mer energi og føler meg utrolig heldig som er mammaen til Ella og kona til Joakim. Jeg var i bursdag i helgen, og uansett hvor avhengig jeg har blitt av Ella (kanskje til og med mer avhengig enn hun er av meg), så var det innmari godt å bare få være Sara og slappe helt av. Ja, for det klarte jeg. Joakim gjør en strålende jobb med Ella og jeg ser hvor trygg hun er sammen med han, så da tok jeg meg friheten til å gå ut en kveld. Det gjorde godt for både kropp og sjel å få litt pusterom fra amming, pumping, bytting av bleier og byssing.

Nå er jeg glad for at det er lenge til neste gang jeg skal på fest. Jeg blir jo sliten og småbarnslivet er ikke en lek dagen derpå. Heldigvis var Joakim en helt og stilte opp i går også, og jeg fikk slappe av så mye jeg ville. Det er i sånne tider jeg blir ekstra forelsket i Joakim og føler meg privilegert som er sammen med en så god mann som bryr seg så mye om familien sin. Å ha en mann som stiller opp så mye for sin kone og datter er fantastisk. Jeg har alltid visst at Joakim var en slik fyr, og det var nettopp derfor jeg ikke var noe redd for å få barn med han så tidlig i forholdet.

Dagen i dag skal jeg tilbringe hjemme med Ella. Jeg prøver å finne en balanse på å være sosial og å slappe godt av, så da har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha planer hver eneste dag. Et par dager i uken er det viktig at det bare er meg og Ella. Vi skal ut og trille en tur i sola. Nå er våren rett rundt hjørnet og det er favoritt årstiden min, så da må det utnyttes til det fulle.

Jeg håper du får en fin mandag ♡

 



Instagram HER – Snapchat HER

2 kommentarer
    1. Det er godt å kunne bare være deg for en kveld, spesielt når du har en mann som han som stiller opp for dere. Godt å høre at du koste deg, og at du fikk slappet av dagen derpå. Høres ut som en perfekt mandag du har i vente, kos deg masse søteste du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg