Første dag i Vilnius

Hei ❤️

Vi har hatt en kjempe fin dag i dag, og den er ikke over enda! Vi landet rundt 10, og så dro vi på hotellet og tok en lur før vi ruslet gjennom gatene i gamlebyen her i Vilnius og fant et sted å spise lunsj.

Vi koste oss med en øl hver (alkoholfri til meg selvsagt) før vi ruslet videre rundt i byen og bare tittet. Jeg elsker å bare gå og gå uten noe mål, og bare oppleve nye byer.

 

 

Denne byen er en blanding av gammelt og nytt og det er virkelig koselig å gå rundt her!

 

Det begynte dessverre å regne og da tok vi taxi til Akropolis shoppingsenter. Jeg fikk kjøpt meg et par nye bikinier da jeg har klart å rote bort mine gamle under flytting. Jeg fant også et par nye sneakers (sjokk!) og litt tøy til baby Ella. Joakim på sin side fant ut at han skulle klippe seg og brukte tiden sin på det, før vi ruslet inn i matbutikken og jeg undersøkte butikken hylle opp og hylle ned. Det er noe med å gå i matbutikker i utlandet som jeg finner veldig fascinerende. Jeg synes det er så gøy å se på mat fra andre land og kulturer. Kall meg gjerne rar om du vil.

Nå er vi tilbake på hotellet for en liten hvil før vi skal rusle bort på en meksikansk restaurant og spise middag.

Vi har veldig lyst til å dra på spa eller et velværesenter mens vi er her. Har du vært i Vilnius før og har noe kjennskap til et sted ala the Well på Kolbotn? Skrik ut!

 

signature-fonts



Instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg