Fra gift til lykkelig gift

God kveld ❤️

Da jeg meldte meg på Gift ved første blikk hadde jeg aldri i verden trodd at alt som har skjedd skulle skje. På ett år har jeg ikke bare giftet meg, men jeg har solgt leiligheten min, kjøpt ny leilighet med Joakim, og vi venter barn. Det hadde jeg aldri sett for meg!! Men jeg er utrolig glad for at det har skjedd, og for at Joakim og jeg er så lykkelig som vi er nå.

Men veien fra bare å være gift til å være lykkelig gift har vært både tøff og morsom. Vi giftet oss jo på TV, vi hadde aldri møtt hverandre før og visste ikke hva den andre het, vi visste virkelig ingenting om hverandre. Vi brukte derfor litt tid på å bli ordentlig godt kjent og på å bli ordentlig glad i hverandre. Det er ikke noe som skjedde over natta, men jeg er glad vi bestemte oss tidlig for at dette ønsket vi å satse på og se om det kunne bli ekte kjærlighet. Vi var begge klare for å jobbe hardt og vi visste at det ikke kom gratis. Vi måtte jobbe hardt.

I Gift ved første blikk og i tiden etter hadde vi våre utfordringer, og vi måtte bruke tiden og hjelpen vi fikk til å takle disse utfordringene og se hvordan vi kunne bygge opp en god dynamikk sånn at vi begge følte oss trygge på hverandre. Det er jo selvfølgelig aldri 100% trygt å gifte seg med noen man ikke kjenner. Vi hadde begge vært single i noen år og hadde innarbeidet oss våre egne rutiner og måter å leve på, så det kom jo til å bli vanskelig uansett å skulle plutselig tilpasse seg en annen person. De fleste beslutninger måtte plutselig diskuteres og begge måtte være enige, for vi skulle jo leve sammen.

 

 

Jeg vil si at den største forskjellen på Gift ved første blikk og Lykkelig gift ved første blikk er at i Gift så var vi ikke helt “settled”. Vi brukte fortsatt tiden til å bli kjent med hverandre, og vi hadde våre krangler og uenigheter. I Lykkelig gift, derimot, så var vi veldig mye tryggere på hverandre og vi var begge helt sikre på at vi ønsket å være sammen med hverandre, kreve det det ville kreve. Dere som har sett på begge programmene ser en tydelig forskjell på Gift ved første blikk og Lykkelig gift. Jeg ser i hvertfall at vi ser mye lykkeligere ut i miniserien, og vi ser mye mer stabile ut. Er dere ikke enig?

Vi har selvfølgelig fortsatt våre krangler, men nå er vi lykkelig gift og vi koser oss virkelig i hverandres selskap. Jeg tror vi tok det rette valget om å velge hverandre. Takk til ekspertene som matchet oss og så potensiale til at kjærligheten kunne vokse mellom oss ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg