Fredagskvelden

God kveld ❤️

Joakim er i Tyskland på guttetur, så jeg er alene hjemme hele helgen og jeg skal NYTE litt alenetid! Joakim og jeg har vært veldig mye sammen siden vi giftet oss i september. Vi har brukt mye tid på hverandre og virkelig prioritert å bli ordentlig godt kjent og å bli ordentlig glad i hverandre, men nå merker jeg at jeg synes det er deilig at vi er litt fra hverandre og at vi får kjenne på savnet. Jeg tror vi har gjort riktig i å bruke mye tid på hverandre. Vi giftet jo oss tross alt uten å vite hvem den andre er, men nå er vi såpass trygge på hverandre og vi er virkelig stabile at det er godt at vi kan være fra hverandre uten et snev av bekymring.

Jeg har tenkt å lage meg en deilig pasta middag (jeg elsker jo pasta!), sette meg på sofaen med Cleo og rett og slett bare kose meg alene. Jeg er veldig sosial og liker godt å være rundt mennesker, men noen ganger trenger jeg faktisk bare å være alene med mine tanker og følelser. I dag er en sånn dag.

 

Sminkefri og klar for en avslappende kveld!

 

Jeg har gått lang tur med Cleo i solen, og bare tittet på mennesker og nytt tiden. Derfor synes jeg det er så fint å bo på Løkka – for her kan man faktisk bare gå ut døra og bare se på mennesker. Her er det liv rett utenfor, og man føler seg aldri “alene”.

Har du noen tips til noen gode serier man kan se? Hva er dine planer for helgen?

Ha en fin fredagskveld ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg tror alle har godt av å være fra hverandre å kjenne på savnet eller partneren . Håper ikke savnet blir for stort da he he . Snakker dere ikke med hveranre i d hele tatt..

      Du får ta vare på deg cleo og den lille . God helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg