Gravidjournalen

God ettermiddag ❤️

I dag da jeg ryddet litt i skuffer så oppdaget jeg at jeg kjøpte en gravidjournal for et par måneder siden. Den har gått helt i glemmeboka og jeg er så glad jeg fant den! Helt siden vi fikk se baby i går så har jeg tenkt mye på om det er en jente eller gutt, hvordan den ser ut, hvordan personlighet den har, og rett og slett bare gledet meg enda mer til november. Det var som en liten “wake-up call” å få se et levende vesen inni meg. Det kan virkelig ikke forklares, det må oppleves.

Gravidjournalen skal jeg definitivt begynne å skrive i. Jeg tror det blir en fin greie å se tilbake på om noen år.

 

Journalen inneholder ting som tanker om graviditeten, 1. trimester, kroppen min, i ventetiden, etc. Jeg gleder meg både til å begynne å skrive i den og til å få fylt ut hele (for da kommer baby ♡).

Har du en gravidjournal du skrev i da du gikk gravid? Var den nyttig for deg?

 

signature-fonts



Instagram HER

6 kommentarer
    1. Hei .. skrev ikke ned noe da jeg gikk gravid.. fikk tvillinger og har heller ikke skrevet når hver enkelt av de oppnådde «milepæler» i utviklingen sin.. og det synes jeg er synd 😊… tiden går så fort at man rett og slett ikke husker alt … spennende tid for dere … fantastisk .. jeg følger deg … tommel opp for å utvikle blogg .. 👍👍

    2. Jeg skrev i sånn svangerskapsbok ca hver eneste dag, og er kjempeglad for det!
      Skrev alt om hvordan formen var, hvordan dagene var og selvfølgelig om første gang jeg kjente liv, og så hvor mye eller lite liv det var hver dag. Skal absolutt gjøre det med nestemann også <3

    3. Jeg skrev litt dann og vann i svangerskapsdagbok, og det var veldig gøy å snuble over den ti år senere. Jeg var derimot veldig flink å skrive i “min første bok” deres første leveår, gull verdt nå 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg