GRAVIDOPPDATERING 32 (31+6)

Reklame | Byhappyme

Jeg kjøpte meg disse to kjolene i helgen, og jeg er så fornøyd! Den røde er fra H&M og den brune er fra Cubus. Jeg liker mye bedre å kjøpe klær i større størrelser enn mammaklær, for da jeg kan gi det bort i etterkant hvis/når de blir for store.

 

Termindato: 8. november 2019.

Dager igjen av svangerskapet: 60 dager.

Kjønn: Fortsatt en liten prinsesse.

Forandringer på kroppen: Annet enn at magen har blitt større så ser jeg ingen forandringer.

Liv i magen: Det er så mye liv i magen! Baby Ella ligger med hodet ned og har ligget der en god stund, så hun flytter litt på seg her og der. Nå ligger hun med ryggen sin mot ryggen min.

Formen min: Jeg kjenner at jeg trengte å få hvile mer og sove litt lenger, og bare slappe av mer, for det har hjulpet allerede. Tusen takk til alle dere som har skrevet så mange gode ord til meg. Dere har helt rett. Det er kjempe viktig at jeg tar vare på kroppen min og takk for at dere hjelper meg å forstå det.

Søvn: Jeg sover gjennom hele natten og sover godt!

Cravings: Nå har jeg i et par uker cravet sukker og sjokolade!

Vektøkning: Jeg har gått opp 13-14 kilo.

Innkjøp: Jeg har ikke kjøpt så mye til baby Ella enda, så vi må begynne snart nå som rommet så og si er ferdig! Men vi fikk disse nydelige smokkene, navnelappene og bestikksettet i posten her om dagen. De er fra Byhappyme og kom innpakket i nydelige gaveesker. Nå er det jo en liten stund til Ella kan spise med bestikk, men de er veldig fine å ha og jeg anbefaler de virkelig hvis du for eksempel skal kjøpe en barselgave eller dåpsgave til et lite nurk!

 

 

Neste kontroll: Hos jordmor 7.oktober.

Andre tanker: Det er som en bryter ble skrudd av på stressnivået for innkjøp av ting. Jeg var mye mer stresset i uke 22-25 enn det jeg har vært de siste ukene. Nå tenker jeg bare at det ordner seg og at vi har goooood tid til å kjøpe inn alt vi trenger, så jeg har ikke kjøpt inn så mye, men tiden renner vel ut på et tidspunkt, så vi burde begynne å handle snart kanskje?

Jeg var jo også på kontroll hos jordmor i dag, og alt så fint ut. Det er absolutt ingen tegn til tidlig fødsel, og det er godt å vite at hun mest sannsynlig kommer til å holde seg inne til hun er stor nok til å komme ut!

 



Instagram HER Snapchat HER

2 kommentarer
    1. Dere må passe på å ikke kjøpe alt hun trenger, for det er mange som vil kjøpe noe når de kommer på besøk, og da er det fint å kjøpe ting hun trenger 😊

      1. Hehe ja helt enig! Skal nok bare kjøpe inn de store tingene, og så klær og sånn trenger jeg ikke kjøpe så mye av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg