HEIA HELÅRSKROPPEN

God lørdag, fine dere!

Altså, jeg tror jeg aldri har følt meg så vel i min kropp før. Jeg har bare dere å takke for det! Jeg har fått så mange gode ord og tilbakemeldinger om min gravidmage, og jeg føler meg så fin om dagen! Jeg har aldri vært av det syltynne slaget, og vet du hva, det gjør ingenting. Jeg har masse strekkmerker, cellulitter og til tider bollemage. Men det har aldri stoppet meg fra å gå i bikini eller være på stranda. Og spesielt ikke nå!

Jeg liker kroppen min og er stolt av å vise den frem. Nå bærer den et lite mirakel og det er helt fantastisk å tenke på. Puppene mine har vokst til størrelse 1000 og jeg har fått sikkert 40 strekkmerker på hver pupp. Jeg skulle gjerne vist dere bilde men det tror jeg ikke hadde blitt tatt så godt imot 😂

 

Det er ikke kun gravidmagen du ser der, magen er en blanding av fett og baby 💪🏼

 

Jeg har ingen mål om å bli supermodell, og det har Joakim sagt til meg flere ganger, at det aldri kommer til å skje heller, og det er heeeelt greit 😅! Jeg er 164 cm høy og glad i mat. Alltid vært glad i mat, og til tider har jeg spist potetgull til middag dag etter dag. Men hvorfor skal noen fortelle meg at det er feil? Så lenge jeg er sunn og fornøyd ellers bryr jeg meg ikke om hva som blir sagt av andre. Jeg scorer bra på de aller fleste blodprøver, og jeg har en normalvekt.

Jeg har ikke noe spesielt mål med dette innlegget, annet enn å heie frem helårskroppen. Drit i sommerkroppen, føl deg vel med den kroppen du har, og kos deg med potetgull på en onsdag om du vil! Det er altfor mye kroppspress i dagens samfunn, og det snakkes hele tiden om den nye slankekuren her og den nye slankekuren der. Det viktigste er at du trives i din egen kropp og generelt er sunn nok gjennom hele året!

 

signature-fonts



Instagram HER

15 kommentarer
      1. Ja bruker fuktighetskrem, men poenget er at jeg ikke bryr meg om strekkmerkene. De plager meg ikke ☺️

    1. Du er ei hærlig dame som er ærlig og forteller ting akkurat som de er og hvordan det skal være. Det er alt for stort press til ting i verden. Takk for at du deler, så kan i allefall jeg støtte meg til det du sier og mener, for jeg er så enig ❤❤

      1. Tusen takk, Anne Britt ❤️ Det er altfor mange som forteller oss hvordan vi skal være og ikke være. Men det eneste vi skal er å bare være oss selv ❤️

    2. Det e sånn d ska vær, en ska være stolt over den man er og gå i det man selv ønsker 😁 2 barn og masse strekk merker. Eg elske det og min kropp e som den e. 2 Kids e verdt de strekk merkene og kiloene som he komme ❤️ hurra for hel års kroppp.

      Du e inspirerende og du skrive godt. Mye bra å viktig lær dom som en tar me videre i hverdagen.

      Lykke til som høy gravid og det dokk he i vente 😁

    3. Synes du er fin jeg , veldig fin akkurat som du er❤️ Etter to svangerskap ble aldri kroppen den samme igjen , men jeg er så stolt av hva kropper er i stand til, og ikke minst jobben den gjør med å bære frem, så alle grunn til å være stolt 😘 kos deg å nyt dagene , du kler å gå gravid, stråler 🌸 heia deg🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg