Helgens planer

Vi hadde en fantastisk dag på Gressholmen i går. Vi tok båten fra Rådhusbryggen på Aker Brygge, og la oss ned ikke så langt fra vannet. Været var upåklagelig, og jeg fikk enda litt mer farge på kroppen. Jeg elsker sånne dager hvor man ikke trenger å stresse, og om man drar to timer senere enn planlagt så gjør det ingenting.

Denne helgen er siste feriehelg før jeg begynner å jobbe igjen på mandag. Jeg gruer meg litt til å begynne å jobbe, men sånn er det vel etter hver ferie. Jeg går ut i permisjon den 18.oktober, så det er ikke så lenge med jobbing. Snart er det også bare tre måneder igjen til termin.

I morgen skal vi derfor gjøre noe vi ellers ikke ville gjort!

 

Fredag: Vi skal på teknisk museum! Jeg har villet gjøre det lenge. Helt siden vi møttes faktisk, men det har aldri blitt noe av. Men i morgen er dagen. Jeg liker at det skjer ting skal jeg først på et museum, og på teknisk er det jo masse å ta fingrene fatt i (selv om jeg er 30 år, haha). Fredag kveld blir det taco og film. Jeg har ikke vært sånn super fan av taco, og det er Joakim, så vi har funnet et kompromiss. Vi har begynt å spise det med Taco Tubs, for jeg har funnet ut at det er hvetetortillaene jeg egentlig ikke liker. Så nå er alle fornøyde!

Lørdag: Vi skal på middag til svigermor i Drøbak. Hun lager alltid så god mat og vi får alltid helt nydelig dessert, så det blir koselig. Jeg har aldri vært et dessertmenneske, men de siste månedene har jeg blitt mer og mer glad i det. Kvelden på lørdag er åpen, så vi får se om vi finner på noe morsomt. Kanskje kino?

Søndag: Vi får besøk av et vennepar av meg som bor i Sydney. Jenta er norsk og jeg har kjent henne siden barneskolen, men hun flyttet til Sydney med kjæresten for et par år siden. De skal være hos oss i hele neste uke, før vi alle drar til Trondheim neste helg i anledning bryllupet deres. Jeg har ikke valgt meg ut noe antrekk til bryllupet enda, men jeg ber til gud om at jeg har noe som passer i skapet. Det er virkelig få plagg som passer nå med den store magen som bare blir større og større. Og jeg som var redd for at magen min skulle bli liten. Hva tenkte jeg med da egentlig?

 

Ønsker dere uansett en riktig fin helg når den tid kommer ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg