HELGENS PLANER

God kveld ❤️

Aaah, denne helgen er så velkommen! Jeg jobber jo fulltid og bruker i tillegg en del tid på bloggen, så jeg er litt mer sliten enn vanlig på kveldene. Bloggingen er likevel en fin hobby og jeg elsker å skrive, og da er det så fint å ha en plattform hvor jeg kan dele tanker og idéer. I tillegg til at det er tre måneder igjen til termin i dag, og jeg blir tyngre og tyngre og sover dårligere og dårligere.

 

Vi har ingen konkrete planer denne helgen, men skal likevel klare å kose oss. Det gjør vi alltid!

Fredag:

Det er tid for parterapi igjen. Vi går i terapi ca hver tredje uke, for å snakke om løst og fast. Det er godt å ha noen utenforstående å snakke med som ikke dømmer en og som kan hjelpe oss med kommunikasjonen. Jeg har også forresten blitt fast sommersnapper for Jovialemammaer, og skal snappe hele dagen for dem. Legg de gjerne til på snap. Jeg kommer til å snakke om både parterapi og endometriose, og om helt hverdagslige ting. Fredagskvelden går til taco og binge-watching av serien Frikjent. For en syk serie!

Lørdag:

Jeg har tenkt å dra med meg Joakim på et par barnebutikker for å se på ting! Vi må også begynne å planlegge og sette en tidsplan for bygging av barnerom. Lørdagskvelden er åpen så vi finner vel på noe spontant. Akkurat nå tenker jeg at jeg sikkert bare vil slappe av, men både Joakim og jeg er litt rastløse av oss og har mark i rompa, så vi ender vel opp med å gjøre noe. Kanskje vi drar ut og tar en øl (alkoholfri til meg så klart).

Søndag:

Vi skal en tur innom huset til Joakim og rydde ut siste rest. Det er litt søppel osv som står i boden som må kastes. Det er en uke igjen til overtakelse for ny eier, og selv om jeg ikke har eierandel i huset, blir det godt for begge å bli ferdig med det kapittelet og fortsette på livet vårt sammen i felles leilighet. Vi trives utrolig godt her og jeg merker at Joakim synes det er på tide å bli kvitt huset.

 

Så glad er jeg for at vi ikke har store planer denne helgen!

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer
    1. Å gå fast til parterapi tror jeg kan være sjukt smart, jeg! Vi kan alltid bli bedre på kommunikasjon, og som par er jo det så viktig og! Key to success! 😀

      Gleder meg til å følge bloggen din fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg