HVOR HAR JEG VÆRT DEN SISTE UKEN?

Hei, fine lesere!

Jeg vet at det har vært stille fra meg i det siste, og jeg beklager så mye. Jeg har ikke noen god grunn til hvorfor jeg ikke har blogget så mye i det siste, annet enn at jeg har vært helt ufokusert og rett og slett bare ikke orket å ha enda en ting hengende over meg. Jeg synes jo det er kjempe gøy å drive med bloggen, men jeg må finne en balanse så det ikke blir til at jeg går og tenker for mye på at jeg ikke gjør en god nok jobb med den, men at jeg faktisk gjør det kun fordi jeg synes det er gøy. Jeg vet at flere av dere blir inspirert av meg og oss, og det synes jeg er så koselig å høre når dere sender meg meldinger! Så derfor vil jeg ikke slutte å blogge. Jeg kommer til å fortsette, og jeg vil oppdatere så ofte jeg har energi eller noe spennende å fortelle dere.

Denne uken har vært veldig hektisk med mye jobb og andre ting på agendaen. Joakim og jeg feiret jo ett års bryllupsdag forrige mandag, og vi hadde en utrolig fin dag med matkurs på kvelden hvor vi lærte mye nytt. I går var vi på date og spiste middag ute etterfulgt av show på Latter. Det var kjempe moro! Vi så “Verdens beste show med BMI”, og det anbefales virkelig! I dag har vi vært og storhandlet, og så har jeg vært på et klesevent hvor jeg har møtt mange nye veldig hyggelig jenter. Ellers denne uken har jeg vært på ammekurs og hatt besøk av mamma.

Jeg har dessuten startet på et prosjekt på siden, som jeg ikke kan fortelle om helt enda. Det kommer jeg selvfølgelig til å dele med dere når ting er på plass! Men det jeg kan si er at det er utrolig mye spennende som skjer fremover og jeg gleder meg virkelig til tiden som kommer.

Jeg har også valgt å bruke den lille ekstra tiden jeg har hatt på å slappe godt av og hvile, og bruke mye av tiden sammen med Joakim. I går var det 6 uker til termin og jeg har begynt å kjenne på at det nærmer seg. Det er virkelig ikke lenge igjen, og jeg vet ikke når neste gang Joakim og jeg vil få så mye alenetid. Det er utrolig rart å tenke på at livet vårt kommer til å endre seg totalt. Vi gleder oss som sagt utrolig mye og jeg håper disse neste ukene går fort så vi får møtt babyen vår. I morgen er jeg offisielt høygravid og det betyr at nedtellingen kan starte. Jeg har den siste tiden prøvd å forberede meg så godt som mulig mentalt til baby kommer. Jeg skal jo tross igjennom en fødsel. Jeg aner ikke hvordan fødselen kommer til å bli, så jeg har brukt tid på å sortere tanker og faktisk gjøre meg klar til den store jobben.

Jeg var hos legen i går og sjekket at alt stod bra til baby. Hun ligger fortsatt med hodet ned, hjertet hørtes fint ut og jeg hadde helt normale verdier (blodtrykk og urin). Det er deilig å vite at alt er som det skal!

Jeg kommer til å dele med dere ukens matplan- og handel litt senere i kveld, for dere som har savnet denne ♡



Instagram HER – Snapchat HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg