JOAKIM HAR VUNNET KAMPEN OM DYNEN

Reklame | Jollyroom

 

Vi har helt siden vi flyttet sammen, faktisk kun 3 dager etter vi giftet oss og møttes for første gang, kranglet om vi skal ha dobbeldyne eller to enkeldyner. Det diskuterte vi til og med under en episode i Gift ved første blikk, hvor jeg vant diskusjonen og vi kjøpte oss en stor dobbeldyne.

Nå har Joakim begynt å ta dynen fra meg så jeg ligger uten dyne. Jeg vet ikke om han gjør det i søvne eller om han gjør det med vilje 😅? Uansett, så har jeg gitt opp og byttet dyner fra en stor dobbeldyne til to enkeldyner. Vi sov med de for første gang i natt, og jeg er ikke helt overbevist, så tiden får vise om vi bytter tilbake til stor dyne eller ikke. Det er jo litt deilig å faktisk ha dyne hele natten, særlig også nå som jeg har fått meg gravidpute, men jeg liker å kunne krype inntil Joakim og at det ikke er så “lang vei” til han.

 

 

Uansett, gravidputen er fra Jollyroom og jeg har fått meg både gravidpute og ammepute som matcher. Jeg hadde aldri tenkt at jeg skulle skaffe meg gravidpute, men ble tipset om det av en leser og jeg er så glad jeg har bestilt den! Den er så deilig og myk, og det er så godt å ligge å sove på siden med beinet oppå den. Jeg merker at jeg får bedre støtte med den og jeg er ikke like øm i kroppen når jeg våkner hvis jeg sover med den.

 

Gravidputen og ammeputen får du HER.

 

Jeg gleder meg også til å teste ut ammeputen når baby Ella kommer. Den er i hvert fall myk og god og har en praktisk design som skal gi fin støtte under ammingen. Den kan også knytes opp og brukes som gravidpute hvis man ønsker.

Det er også avtakbart putetrekk på begge putene som kan vaskes. Jeg ser for meg at jeg vil måtte vaske det etterhvert!

Jeg bestilte i samme slengen litt barneklær fra Minimys og Tiny Treasure. Er de ikke flotte? Jeg gleder meg sånn til baby Ella kommer og vi kan kle henne opp i masse fint tøy!

 

 Disse får du HER og HER.

 

Sover noen av mine gravide lesere med gravidpute? ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

7 kommentarer
    1. Hei:)
      Lurer på om du vil si litt om hva du tenker om eksponering av barn i sosiale medier?
      Så du hadde lagt ut en forklaring på hvorfor du vil være ambassadør for barnas hus, der du sier at ella nok skal bli bortskjemt og populær, og at det derfor er fint å være ambassadør for barnas hus.
      Hva om Ella blir eldre og syns det var skikkelig dårlig av dere å eksponere henne på den måten? Ikke sikkert at hun syns det er så stas at dere bruker henne for å få gratis klær og oppmerksomhet. I tillegg til dette med personvern da. Føler dere det er riktig at “alle” skal få vite private ting om henne uten at hun har noe hun skulle ha sagt?

      1. Hei Marianne 🙂 Jeg ble oppmerksom på det selv da en annen sendte meg en melding om akkurat dette. Jeg mente at hun kommer til å bli populær blant oss – mammaen og pappaen hennes. Vi kommer til å støtte henne og være der for henne uansett. Men jeg forstår at det er lett å misforstå, så jeg endret det. Ella har ikke kommet til verden enda så jeg har ikke tatt stilling til verken det ene eller det andre. Hva andre gjør får være deres business.

    2. Jeg sov med en ekstra pute da jeg gikk gravid med eldste som blir 6 år om noen få dager, og også med sønnen min som straks er 1 1/2 år. Fikk kramper når jeg ikke brukte puta, så det gjorde det enklere å sove 🙂

      Ellers utrolig nydelige klær <3

      1. Det er helt merkelig hvor deilig det er å sove med en sånn pute! Gleder meg masse til å ta de i bruk ❤️

    3. Jeg har også alltid hatt dobbelt dyne, men når jeg traff Rune så måtte den legges i en gjesteseng i stedet. For han ville ikke ha det, og pr i dag så er jeg faktisk veldig glad for det, for det er godt å ha egen dyne tiiihiii <3

    4. Du trenger litt skrivetrening. Skriver som et barn. Korte oppstykket setninger, om helt meningsløse ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg