Kempinski Spa

Ja, hva skal man si om dagen i dag?

Det har regnet i hele dag. Jeg som trodde vi skulle få litt sol! Vi brukte derfor noen timer på Kempinski Spa. Vi bor rett ved så det var greit å bare gå bort og få slappe ordentlig av. Vi var der i tre timer. Vi badet, koste oss i badsstu og jeg sovnet så klart også på solsengen. Det var veldig deilig!

 

 

Ellers i dag så har vi ikke gjort noe særlig spennende. Gått rundt i byen når det har vært opphold, spist god mat, og slappet av på hotellrommet. Jeg har hatt en fin ferie så langt, men jeg gleder meg til å komme hjem! Jeg savner Cleo og ser frem til en dag med han før vi drar på ferie igjen.Vi drar til La Zenia på torsdag for å være sammen med broren til Joakim og familien hans. Der skal jeg holde meg nærme bassenget og passe på å huske å pakke med solkrem og caps.

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg