Klump i magen

God morgen ❤️

Det å være en “offentlig” person har både gode og dårlige sider. Da programmet Gift ved første blikk gikk på TV så var det veldig mange som hadde en mening om alt, særlig om forholdet til meg og Joakim. Hvis du gjør en feil som en offentlig person, vil mange ha en holdning rundt det og si sin mening om det.

Jeg får fortsatt daglig meldinger på instagram og facebook fra folk jeg ikke kjenner. Hver gang jeg ser at jeg har fått en melding, får jeg klump i magen og tør nesten ikke å åpne den. Grunnen til dette er at da Gift ved første blikk gikk på TV så var det mange som kommenterte forholdet vårt på diverse sosiale medier og forum og skrev at jeg ikke fortjener Joakim. At jeg er en bortskjemt prinsesse som bare kan peke med fingeren og få alt jeg vil. At jeg er en bitch som oppfører meg slik og at jeg er en skam for kvinner generelt, og at de hadde vært redd meg hvis de var i forhold med meg.

Jeg reagerte spesielt på en melding jeg fikk fra en ukjent person på facebook. Jeg har valgt å blokkere vedkommende fordi jeg synes det er ufyselig at noen kan tillate seg selv å skrive noe så slemt til en annen person. Jeg husker da jeg fikk meldingen så fikk jeg klump i halsen og begynte å gråte. Det var etter “pommes-frites” episoden ble vist på TV. Jeg hadde aldri trodd at noen skulle synke så lavt som å sende meg en slik melding.

 

 

Ja, vi hadde kanskje et par episoder hvor vi var uenige og jeg ikke var fornøyd med utfallet. Jeg var kanskje litt krass mot Joakim til tider, men det er vel hans jobb å fortelle meg når jeg går for langt, og ikke de som ser på og ikke kjenner oss som par i det hele tatt?

Joakim og jeg ble kjærester veldig tidlig. Og selv om det var flere ganger under programmet hvor det så ut som om vi kom til å gå fra hverandre, så hadde vi aldri gått fra hverandre. Vi var begge enige om at vi skulle være sammen og vi skulle takle medgang og motgang sammen. Det var aldri et alternativ å gå fra hverandre, verken da og i hvertfall ikke nå.

Nå har jeg heldigvis klart å riste av meg det verste, men jeg tenker fortsatt litt på hva som får folk til å være så slemme. Jeg har kanskje vært litt mer emosjonell enn vanlig i det siste og tenkt på sånne ting, selv om det er en stund siden det skjedde nå. Jeg vil likevel fortsette å dele fra livet mitt og vårt, for jeg har bevist for meg selv tidligere at jeg er sterk og at ingen kan knekke meg.

Jeg vil bare si at jeg setter utrolig stor pris på alle de hyggelige meldingene jeg har fått, det varmer virkelig mitt hjerte. Og jeg beklager hvis jeg ikke har fått svart alle. Takk for at du har troa på oss ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

12 kommentarer
    1. Dere er herlige begge to! Både medgang og motgang hører til på livets vei; alene eller i forhold! Og motgang gir styrke til å være sterk🤗💖

    2. kan jeg gi deg en god sånn leve nå greie?.. glem dem kos dere sammen, noen vil ha noe å si samma hva dere gjør stol på deg selv du er sterk og vet hva som er bra for dere følg det.. glem dem som er negative de finner nok sin vei å da vet de at alt de sa ble feil de er bare lost nå å det går ut over dere..

    3. Det er ufattelig trist at folk virkelig får en til å si sånne ting til personer en ikke kjenner .

      Jeg har lært en skal ikke skrive noe på nett til noen hvis du ikke hadde sagt d face 2 face til vedkommende .

      Hva får folk utav og skrive noe så grusomt . Jeg leser mage kommentarer enten på tvnorge sin side ang dere eller på forumer å jeg blir målløs å se hva enkelte evner å skrive blir helt mållløs.

      Kjærligheten er den største av alt , jeg personlig liker dere veldig godt . Selv om jeg bare har møtt joakim og ikke deg , og jeg syntes dere er utrolog søte sammen .

      Ikke så lett men hev deg over dem som snakker dritt om dere.
      Dem er sikkert bare missunnelige .

    4. Hvilken rolle spiller andre sin mening uansett for deg? Om noen heier på deres forhold eller ikke? Det er jo ikke dem som er i ditt forhold, så det burde vel ikke ha noe å si for deg uansett. Og “Hele Norge” har sett på dere og at dere er så “offentlige” Eeehh, nei?… Du trenger kanskje å lande på jorden din av deres 2 minutes of fame, for det er faktisk ikke sånn at så veeeldig mange bryr seg om deg og deres liv bare fordi dere giftet dere på tv. Ingen i min krets eller av de jeg vet om har en gang hørt om programmet, så tror det kan hjelpe deg med å gi F om du tenker over hvor liten prosent av Norges befolkning som faktisk skrive stygge kommentarer til dere og som “bryr” seg om dere. Bare sett deg i en større kontekst enn hva du tenker, så skal du se at du ikke trenger bekymre deg for hva “alle” mener om dere, for “alle” er ikke veldig mange uansett 🙂

      1. Jeg har ikke sagt at noen trenger å heie på oss, men at jeg setter pris på når folk gjør det. Det jeg skrev i innlegget derimot, er at jeg blir såret når jeg får sånne meldinger som den jeg la ved. Noe som er helt normalt når noen er så slem. Jeg har aldri sagt at jeg er kjendis eller en kjent person, men at noen folk kjenner meg igjen på gata og jeg synes det er hyggelig. Jeg er bare en vanlig jente som vil dele min historie, og om det plager deg så trenger du jo ikke å klikke deg inn her 🙂

    5. Stå på! Du har dine krav og det liker jeg👌
      Jeg får masse dritt og etter jeg var på.programmet. spesielt reagerer folk på mine krav til menn. Men jeg synes at krav er bra og heller ei litt bitchete dame enn taffete ei som ikke vet hva hu vil

    6. Jeg digget deg i serien Sara! Mange som er med der sliter med å være seg selv og åpne seg. Du og Joakim jobbet hele tiden for å være åpne med hverandre og dele følelsene dere hadde rundt dere selv, hverandre og prosessen dere var i.

      Alle har øyeblikk der de er urimelige, sinte eller frustrerte, spesielt i en tid som er så komplisert som den dere var i. At dere turte å vise hverandre ekte følelser er en av grunnene til at dere er så bra og at dere fortsatt er sammen.

      Dere virker begge som herlige mennesker! Ønsker dere all lykke i femtiden med ekteskapet og familielivet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg