Lenge leve kjærligheten ♥

Tusen takk for alle de koselige tilbakemeldingene og gratulasjonene vi har fått etter gårsdagens premiere på Lykkelig gift ved første blikk. Det gjør meg så utrolig glad.

Da jeg meldte meg på Gift ved første blikk så tenkte jeg aldri at folk skulle bli så engasjerte eller at folk skulle ta seg tid til å skrive til meg. Jeg meldte meg på for å genuint finne kjærligheten. Kjærligheten fant jeg, men å få så mye kjærlighet fra både kjente og ukjente hadde jeg aldri trodd.

Jeg blir virkelig helt rørt! Takk for at du tar deg tid til å skrive til meg og til å følge med på oss 

 

 

Jeg meldte meg som sagt på Gift ved første blikk for å finne kjærligheten. Jeg hadde lenge ønsket å finne noen å dele livet med, men jeg slet med å selv finne noen som var riktig for meg. En kveld etter noen glass vin satte jeg meg i sengen på mobilen, og plutselig dukket Gift ved første blikk påmeldingsannonsen opp på Facebook. Jeg trykket meg inn på den og tenkte at jaja, det skader jo ikke å fylle ut en søknad, jeg kommer jo aldri til å bli kontaktet uansett. En del av søknaden var å ta en video av meg selv hvor jeg forteller hvorfor jeg melder meg på. På det tidspunktet hadde jeg flyttet meg til gulvet og satt der og snakket med meg selv inni kameraet. Jeg vil ikke skryte av jeg så noe spesielt bra ut der jeg satt, men jeg var ekte og ærlig.

Et par uker senere ringer de meg fra produksjonen og spør om jeg ønsker å komme på et møte. I mitt aller første møte med de hilser jeg på to veldig søte jenter som spurte en del spørsmål om meg mens jeg ble filmet. Jeg husker jeg synes det var en veldig rar setting, men veldig spennende. Igjen, jeg trodde ikke de skulle ringe meg tilbake, men det var akkurat det de gjorde. Jeg fikk plutselig møte alle ekspertene og gå igjennom alle testene. Fortsatt så tenkte jeg at de aldri i livet ville finne en match til meg.

En vakker sensommer dag i september, nøyaktig 2.september, ringer de mens jeg er i et annet bryllup. “Vi har funnet en match til deg!” Jeg hyler ut i gråt og tror ikke mine egne ører. Hadde de funnet en match til MEG?? Jeg som var så sær og vanskelig å leve med.

Filmingen startet og det ene førte til det andre.. Nå sitter jeg her og har vært lykkelig gift i 7 måneder, vi har kjøpt verdens fineste leilighet sammen og vi venter barn. Det er utrolig hvor fort ting kan snu når du minst venter det. Mitt budskap er å være åpen for forandring, hvis ikke vil livet ditt aldri endre seg til det bedre.

Om du har noen spørsmål angående prosessen eller programmet, så skriv gjerne i kommentarfeltet så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Tusen takk igjen 

 

signature-fonts



Instagram HER

 

12 kommentarer
    1. Herlig! Du er heldig som har funnet kjærligheten. Da er det håp for resten av oss 🙂 Lykke til videre med alt som skjer fremover. Tenk så fort ting kan snu!

    2. Gratulerer så masse til dere begge to, jeg har heiet på dere fra dag 1. Og ble så glad på deres vegne da jeg leste at en baby var på vei. Masse lykke til videre 💕

    3. Gratulerer så mye til dere begge. Deres historie er nokså lik min og samboers historie. Vi møtes første gang sommeren 2010, ble ett par i oktober, jeg flyttet inn til han ved årsskiftet, kjøpte felles leilighet i feb. 2011. Ble gravid kort tid etterpå og 1 januar 2012 fikk vi verdens beste sønn🥰 Februar 2015 kom lille prinsessa vår 🥰 vi holder fremdeles sammen snart 9 år senere❤️ Ønsker dere alt godt for fremtiden! Heia kjærligheten!

    4. Veldig hyggelig ❤️ Gratulerer og hurra for kjærligheten ❤️ Ønsker dere alt godt ❤️ Nyt gode dager og bruk alle ressurser rundt dere ❤️ Gøy å «bli kjent» med dere . Hilsen fra Helgeland 🌸🌸🌸

    5. Veldig hyggelig innlegg. Så fint hvordan livet faktisk kan forandre seg så mye over så kort tid. Og tenk at det ikke er mange månedene siden du var helt uviten om at alt dette ventet deg. Fantastisk! Heia dere! ❤️

    6. Heia. Jeg har fulgt med alle programmene og falt for dere fra første stund. Dere er så flotte sammen. Gratulerer med baby i magen og ny leilighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg