Livet som gravid

Hei fine dere ❤️

Folk sier at jeg kler å være gravid, og det synes jeg er så hyggelig! Jeg elsker virkelig å gå gravid og det føles som om jeg er laget for å gå gravid. Hvis dere skjønner? Ja, jeg har noen plager her og der, men det føles så naturlig at det føles riktig. Det er liksom som om jeg alltid har vært gravid.

 

 

Det farlige med å føle det slik er at jeg sikkert kommer til å savne å gå gravid etter jeg har født, og at jeg derfor kommer til å ville ha et barn til ikke så lenge etter. Det får vi jo selvfølgelig se på og se hvordan vi takler livet med en nyfødt, men sånn som det er nå så føles det som om jeg alltid kunne gått gravid! Er ikke det fantastisk?

Jeg gleder meg selvfølgelig til å møte lille Ella vår, men så lenge det føles sånn så er ventetiden bare en fin tid til å bli ordentlig godt kjent med min egen kropp og hvor mye den kan få til. Det er mye som skjer i kroppen og det krever mye energi å ha et voksende barn i magen, men det er så verdt det.

Hvordan opplevde du å gå gravid?

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer
    1. Nyt det😘 Viktig å nyte alle livets faser! Jeg savner å være gravid, og vil gjerne ha en til bare pga dét ☺️ Men spørs om det er så lurt ennå – ganske slitsomt med en baby! Så nyt at du bare er deg enn så lenge😉

    2. Jeg er gravid og har aldri følt med verre :/ har vært dårlig nesten hver eneste dag.. Håper jeg også føler meg bedre snart og kan nyte det å være gravid. 🙂 Ønsker deg masse lykke til med graviditeten og fødsel.

      1. Uff det hørtes ikke noe godt ut! Jeg håper du føler deg bedre snart 🙂 Masse lykke til til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg