Magien med en ren leilighet

Reklame | Spons Freska

God fridag ❤️

Nå har jeg sagt det mange ganger, men jeg sier det igjen: jeg elsker virkelig leiligheten vi har flyttet inn i! Så jeg har vært veldig opptatt av å holde den ren og ryddig, men med en hund i hus og en litt lat Sara (og Joakim) til tider, så merket jeg at leiligheten trengte en grundig vask.

Både jeg og Joakim synes det er gørrkjedelig å vaske, og synes det er et tiltak å sette igang. Vi var derfor så heldige å få en renholder fra Freska fra på besøk, så vi slapp å gjøre det selv. Følelsen og lukten av et rent hjem er magisk. Freskas profesjonelle renholdere kan virkelig jobben sin og jeg er veldig fornøyd med resultatet.

 

 

Freska tilbyr profesjonell rengjøring av alle rom. Alle flater rengjøres (inkludert dørhåndtak, dørkarmer, speil, etc.) de støvsuger, tørker støv, mopper alle gulv, og fjerner avfallet ditt. Og om du legger frem rent sengetøy på soverommet så bytter de det for deg. Du får et skinnende rent hjem mens du er på jobb! Hvor fantastisk er ikke det?

 

 

Ved å trykke her kan du enkelt og trygt bestille rengjøring til ditt hjem. De kommer tidsnok og har god kundeservice, så Freska anbefales på det sterkeste!

Nå skal jeg sette meg i sofaen med Cleo og legge beina høyt på bordet og nyte lukten av en nyvasket leilighet på en regnfull fridag som denne.

 

Ha en fin dag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg