MATPLAN UKE 10

Denne uken har jeg lyst til å prøve ut noen nye oppskrifter! Jeg håper du får litt inspirasjon ☺️ Hver uke fremover vil jeg dele en ny oppskrift. Denne uken vil jeg prøve meg på å lage kylling i curry fra bunnen av, oppskrift kommer på torsdag.

 

Mandag

Taco med biff

Tirsdag

Fiskesuppe med torsk og reker

Onsdag 

Kylling i curry med ris

 

Bildet er tatt fra Google, håper min blir seende like god ut!

 

Torsdag

Lakseform

Fredag

Pastaform med hjemmelagde kjøttboller

Lørdag

Moussaka

Søndag

Koteletter med potetbåter og brokkoli

 

Ønsker deg en fin mandag ♡



Instagram HER – Snapchat HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg