MIN STØRSTE DRØM

God fredag ❤️

Jeg har lenge før jeg startet denne bloggen hatt en stor drøm som jeg håper å realisere en dag. Jeg har i mange år drømt om å skrive bok, en slags selvbiografi, om oppveksten min og livet mitt. De siste månedene med denne bloggen har bare påminnet meg om hvor mye jeg elsker å skrive og at skriving er terapi for meg. Dessuten har skrivingen min utviklet seg med denne bloggen og jeg føler jeg blir flinkere og flinkere til å skrive for hver dag.

Jeg har allerede skrevet et par kapitler i boken for lenge siden, men lagt det på hylla da det skjedde så mye annet i livet mitt å vie oppmerksomheten på. Nå begynner det å klø litt i fingrene igjen og jeg vurderer om jeg skal bruke tiden i permisjonen til å sette sammen noe. Hvis jeg får tid da.

For meg er en av grunnene til at jeg vil skrive en bok er at jeg sitter på utrolig mye kunnskap og mange interessante perspektiver om det å vokse opp i en kultur og ta livsvalg som mange kjenner til eller har hørt om, men som likevel er ganske ukjente for de fleste. Jeg vil fortelle min historie om min kamp som jeg har måttet kjempe for å få lov til å være den jeg er. Jeg har fått mye hat for mine valg, og jeg ønsker å skrive om det.

 

 

Jeg tror det er viktig at flere tør å snakke om den mørke siden av å vokse opp i en flerkulturell familie. Derfor ønsker jeg å skrive en bok om min historie, hvor jeg tar opp forskjellige temaer og problematikk knyttet til å være en annen enn den man er forventet å være. Det er et dagsaktuelt tema, og jeg ønsker å bruke min stemme til å stå opp for de mange jentene som er i eller har vært i samme situasjon.

Jeg håper jeg en dag får realisert drømmen min, og frem til da vil jeg bruke bloggen som et fristed hvor jeg kan skrive ned tanker og følelser ♡

 

signature-fonts



Instagram HER Snapchat HER

4 kommentarer
    1. Dette hørtes spennende ut, jeg håper du får realisert drømmen din 🙂👍! Jeg vil gjerne lese den boken etterhvert 🤗. Mannen min er muslim, men jeg har ikke konvertert. Vi respekterer hverandres livssyn. Vi har ikke felles barn, jeg har voksne barn fra mitt første ekteskap. Mine sønner har italiensk far , så mange kulturer på et brett 😉! God helg til dere finingene 🥰

      1. Så fint å høre at dere respekterer hverandres livssyn, det er sånn det skal være! god helg til deg også!

    2. Den boken kommer jeg også til å kjøpe! Du er flink til å skrive, og du har mange spennende tanker å formidle. Så håper du tar deg tid til bokskriving etter hvert 👍🏻😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg