Nådd en milepæl!

God morgen ❤️

I dag føler jeg meg mye bedre! Jeg har sovet igjennom hele natten, og beveget meg visstnok veldig mye og holdt Joakim våken, men det betyr jo bare at jeg sov godt 😇

I dag har jeg nådd en milepæl. Jeg er halvveis i svangerskapet! Herregud så fort tiden har gått. Jeg husker det som om det var i går da vi tok testen og den viste positiv. Og nå kan nedtellingen starte. Jeg er så lykkelig!

 

 

Baby Ella er på størrelse med et granateple. Hun veier nå 325 gram og er 25 cm lang. Jeg bruker forresten appen Preggers og synes den er veldig oversiktlig og fin!

Jeg gleder meg til å møte baby Ella ❤️

Jeg er aktiv på IG og legger ut bilder av den voksende magen der, så følg gjerne reisen vår der!

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg