Og de nominerte er: Sara og Joakim fra Gift ved første blikk!

God dag ❤️

Jeg har så lyst til å fortelle om noe helt sykt som skjedde for noen uker siden. Vi var i gang med filmingen til Lykkelig gift ved første blikk, og så satt vi på en kafé før telefonen til Joakim plutselig ringer. “Du og Sara er nominerte som årets deltakere i Gullruten. Dere skal på presselansering på fredag hvor dere får vite hvem dere konkurrerer mot!”

Jeg måtte bruke noen minutter på å ta det innover meg, for jeg har aldri egentlig satt meg inn i noe som har med tv-bransjen å gjøre. Gullruten er en årlig prisutdeling og utmerkelse for den norske TV-bransjen. Jeg har jo hørt om Gullruten før, men aldri vært så engasjert i det som det jeg er nå, forståelig nok. Når det hadde gått opp for meg og Joakim fortalte meg hvor stor denne prisen var, så var jeg helt i ekstase. Tenk at vi har utmerket oss for å bare være oss selv? Jeg ville jo bare finne kjærligheten, jeg tenkte aldri da jeg meldte meg på at jeg kom til å bli nominert til en så stor pris! Det eneste vi har gjort er å være ekte og ærlige, og åpne oss for dere som faktisk vier tiden deres til å følge med på oss, og nå er vi plutselig nominerte til den gjeve prisen årets deltakere! Dere som har fulgt med på oss vet jo at vi bare ønsket å finne den store kjærligheten. Jeg gråter bare av tanken (kan være litt hormoner også, hehe).

Under presselanseringen fikk vi møte mange av Norges kjendiser. Ikke minst Sigrid Bonde Tusvik som var konferansier for dagen! Hun er jo bare helt rå! Vi ble jo helt starstruck av å være med på noe så stort. Vi fikk også vite hvem de andre nominerte i den kategorien er:

 

Gårsdagen og dagen i dag går naturlig nok med til forberedelser til den store dagen, som finner plass i Grieghallen i Bergen nå på lørdag. Joakim prøvde smokingen sin som han hadde kjøpt i anledning bryllupet (den passet fortsatt 😅), og jeg fikset neglene mine. Jeg har allerede bestilt en nydelig paljettkjole som passer perfekt til anledningen og som jeg gleder meg enormt til å vise frem! Vi skrev en liten takketale i går mens vi koste med pizza, og i dag skal jeg kjøre Cleo til min mor som skal passe han i helgen, siden vi reiser i morgen. Så skal jeg pakke til en fredagskveld med Gift ved første blikk-gjengen og til den store dagen på lørdag. Jeg gleder meg til å ta masse bilder og vise dere!

Gift ved første blikk programmet er også nominert i år – til årets reality. Så jeg tror det blir en fantastisk helg med en fantastisk gjeng i Bergen!

 

Vi feiret selvfølgelig nominasjonen etter presselanseringen 👏🏼

 

Jeg håper virkelig vi tar hjem denne prisen, tenk for en fantastisk ære det hadde vært. Jeg skal ta masse bilder! Følg meg gjerne også på instagram på sara.ij for hyppigere oppdateringer og ting vi gjør i helgen!

Hvem tror dere vinner og hvem heier på oss? ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

23 kommentarer
    1. Uff her må jeg være ærlig, har sett Gift ved første blikk og du og Joakim er søte folk og tøffe som har bydd på dere selv, men nominasjon som årets deltaker synes jeg bare gaaaanske mye å ta i, for SÅ spesielt har ikke du utmerket deg som profil synes jeg. Ikke noe unikt med din deltakelse og du er ganske så «vanlig» om man kan si det sånn. Synes andre deltakere fra andre reality -TV programmer har bydd mye mer på seg selv og gitt med mer og fengende underholding. Moro for deg selvsagt! Men dette viser at ikke alle nominasjoner i Gullruten hengen helt på greip, men er jo en jury som bestemmer og de har jo sine egne meninger og representerer ikke folket og seerne sine meninger. Som seer og tilhenger av at dere fant kjærligheten, synes jeg likevel ikke dette var en nominasjon verdt – for da kan nesten alle på TV skjermen bli nominert for helt ordinær innsats. Tror det er slik at du er nominert ene og alene på grunn at dere fortsatt er gift, blitt samboere og skal ha barn i rekordfart – for dèt er ganske unikt, men ikke pga deg som profil, for var andre i Gift ved første blikk som var mer spennende profiler der.

      1. Det skal du selvfølgelig få lov til å mene! Men vi ble nominert før siste episode av Gift ved første blikk gikk på tv, før vi ble samboere, og leeeenge før nyheten om baby kom ut.

        1. Okei, men da skjønner jeg personlig virkelig ingenting av hvorfor du er er nominert som “årets deltaker” For du har jo ikke gjort en veldig spesiell og unik opptreden i programmet utenom å blottlegge deg selv og vise tanker og følelser (noe som er minstekravet for et sånt konsept), så hmm… Ikke at jeg ikke unner deg det, men klarer ikke helt å forstå hvorfor når du ikke fremstår så veldig “unik” eller interessant i tv-verden. Men tror selve programmet har en del av æren for din nominasjon, da det i seg selv å være deltager i et så spesielt konsept viser guts og karakter. Lykke til uansett 🙂

          1. Lukter det litt misunnelse her? Sara gjør en flott figur i programmet og byr ærlig på seg selv, flott og troverdig dame. Begynn heller å heie på kjærligheten i stedet for å rakke folk ned. Håper de vinner prisen!!!

            1. Det er absolutt ingen misunnelse her, nå må man ikke tro det er snakk om det bare fordi man ytrer sin mening. Er kanskje unødvendig å skrive noe som ikke er såkalt “positivt”, men jeg valgte det. Og fordi jeg sier noe kritisk, så betyr det ikke at jeg ikke heier på kjærligheten. Jeg har jo sagt jeg synes det er fine sammen og ønsket de lykke til. Men! Bare forstår ikke hvorfor hun/de er “unike” nok i tv-verden til å være nominert – that`s it. Men helt enig at Sara og Joakim er flotte og at det er nok stas for dem å oppleve dette, så ingenting værre sagt 🙂

        2. Heier på dere!! Herlig program, ikke ta de misunnelige alvorlig. Lykke til med barn og ekteskap, gleder meg til hver torsdag 🙂

    2. Jeg heier på dere!! Dere har vært rause og delt de mest personlige aspektene ved å være i en relasjon og det å være menneske egentlig. Dere har vært utrolig modige som har sluppet ned guarden og alle som har sett på inn. Dere fortjener definitivt å ta med prisen hjem 🤞💘

    3. Håper virkelig dere vinner! Det har vært moro å følge dere, og i kveld er intet unntak. Dere er et flott par, og jeg ønsker dere all lykke ❤️🤗

    4. Jeg tror dere er nominert av flere grunner enn bare å utmerke seg som profil. Dere belyser mange temaer: kompleksiteten i forhold, kommunikasjon, hverdag og det å være mennesker. Hvem er jeg, hvem er du- og hvem er VI. Premien får man kun i personlig form, enten ved å finne kjærligheten eller å sitte med noen flere erfaringer i ryggsekken. Det å dele er også noe som rokker ved tabubelagte ting, men det koster i form av blottlegging og for meg er dette noe som fortjener en nominasjon, når man først skal delta i noe.

      Jeg heier jeg, Sara 🙂

      1. Hei Cathrine! Tusen tusen takk for hyggelig kommentar ☺️ Det settes virkelig stor pris på!!!

    5. Jeg heier på dere som flotte og ærlige folk. Det er gøy å se på dere på skjermen, og man kjenner seg igjen i hverdagsproblematikken og gleden i et kjæresteforhold.

    6. Dere er så flotte begge to med alt dere byr på, ekte og ærlig. Det å vise at å bygge et liv i kjærlighet sammen også krever jobbing, synes jeg det står stor respekt av at dere deler med oss andre. Ønsker deg og din kjære lykke til med Gullruten og ikke minst fremtiden sammen💕Heier på dere.👍

      1. Tusen takk, Hilde ❤️ Vi ønsker å vise nettopp det: at det kreves hard jobbing for å få to liv til å fungere sammen!

    7. Jeg heier på dere Sara 😀👏👏Så ekte og ærlige!!!❤️ Sååå gøy å følge dere på reisen :)) er oppriktig glad på deres vegne! ☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg