Oss og alle barna

God lørdagsmorgen ❤️

I går var vi som dere vet på Teknisk museum. Det var oss og alle barna, som overskriften sier. Både jeg og Joakim er som to små barn til tider, og vi liker å løpe rundt og ta på ting og teste ut ting. Teknisk museum er delt opp i flere seksjoner, og vi brukte definitivt mest tid i Farts-seksjonen. Der fikk vi testet ut løpehastigheten til Joakim, som forsåvidt var ganske bra, og jeg fikk prøve å løfte meg selv opp. Det gikk ikke så bra, haha. Vi hadde det veldig gøy og jeg er glad jeg har funnet en mann som liker å gjøre sånne ting med meg!

 

Se magen har blitt stor! Og enda større skal den bli, har jeg hørt…

 

Joakim fikk leke seg som lege.

 

Og jeg lærte mer om barnet i magen.

 

Jeg fikk løfte meg selv opp, det var tungt!!

 

Og kjøre traktor.. Brum brum!

 

Jeg har allerede vært ute en tur i dag med Cleo. Og det er allerede 26 varmegrader. Jeg skal derfor holde meg inne frem til vi skal kjøre til svigermor for tidlig middag/sen lunsj. Jeg vil ikke klage, men jeg er så varm og svett om dagen og kroppen verker så jeg liker meg best inne. Dessuten er det fint for Cleo å være inne også. Han blir veldig varm og gud forby at han skulle brent seg på potene eller svimt av fordi jeg hadde dratt han med når det steker som verst. Dessverre er det altfor mange hundeeiere som ikke tenker så langt og det er meldt om mange besøk hos veterinærene på grunn av varmen.

 

Vil ønske dere en riktig fin lørdag, så snakkes vi senere i kveld ♡

I mellomtiden kan dere gjerne følge meg på instagram, brukernavnet er sara.ij. Der oppdaterer jeg ganske ofte og tar dere med inn i hverdagen vår. Jeg bruker dessverre ikke snapchat noe aktivt (til dere som har etterspurt det), men instagram er populært hos meg!

 

signature-fonts



Instagram HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg