Planene våre for sommeren

God kveld ❤️

Dagene går litt i ett om dagen med en kropp som blir fort sliten. Jeg begynner å merke svangerskapet på kroppen nå, og jeg blir fortere andpusten og orker mindre. Så det er godt å komme hjem og legge seg på sofaen etter jobb!

Det er ingen hemmelighet at jeg liker å reise, og det gjør heldigvis Joakim også! Men blir det så mye reising før baby kommer? Ja, vi skal på tre turer før jeg ikke kan fly mer!

I begynnelsen av juli drar vi på en 5 dagers tur til Vilnius, Litauen. Jeg har aldri vært i Litauen før, så vet ikke hva jeg kan forvente meg, men vi fant noen skikkelig billige flybilletter og bestemte oss for å bestille. Vi liker begge å utforske nye steder så vi gleder oss veldig til å utforske byen og se hva den har å by på! Det ser ikke ut som den mest busy byen, men det synes jeg er veldig fint på en rolig tur med en gravid dame.

Vi gleder oss til å vandre i gamlebyen og spise god mat. Vi har booket oss inn på Hotel Vilnia som ligger midt i byen. Har du vært i Vilnius før og har noen tips hva man kan gjøre?

 

 

Det blir fint å bare være oss to i noen dager. Vi kommer hjem fra Vilnius og to dager etterpå reiser vi til La Zenia, Spania, for å være sammen med Mikael, broren til Joakim, og hans familie. Vi skal være der i åtte dager og bare slappe av og sole oss! Jeg elsker å ligge på stranden med noe kaldt å drikke. Og jeg blir jo skikkelig brun!

 

 

I august skal vi i bryllupet til en barndomsvenninne av meg. De skal gifte seg i Trondheim, så vi drar opp dit for å feire dem og feire kjærligheten!

Hva er dine planer for sommeren?

 

signature-fonts



Instagram HER

5 kommentarer
    1. Jeg skal til Spania en hele måned 🌞 gleder meg! Du vet at La Zenia er en store kjøpesenter men byen heter Torrevieja 😊 og bare plassen rundt kjøpesenteret heter La zenia 😘 kos dere masse 😊

    2. Hey! Vær forsiktig med sol i svangerskapet! Det er mye hormonforandringer som gjør at man kan få stygge pigmentflekker, så bruk godt med høy solfaktor! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg