SKYTING FOR ALLER FØRSTE GANG

 

På lørdag hadde vi en veldig fin dag! Mamma var på kaffebesøk på formiddagen, og resten av dagen var vi sammen bare oss to, Joakim og jeg. I bryllupsgave fikk vi gavekort til Youwish fra familien til Joakim, og vi bestemte oss for å bruke det på en skytedate. Jeg har gjort research i forkant med tanke på babyen i magen, og funnet ut at så lenge man ikke utsetter baby for regelmessig høy støy og vasker hendene godt etterpå så går det helt fint.

Jeg har aldri engang holdt i et våpen før, og det var utrolig rart å skulle gjøre det for første gang. Jeg var jo livredd for at jeg som er så distré plutselig skulle skyte feil og ta livet av noen. Heldigvis gikk det veldig bra og det var faktisk veldig gøy! Det var en fin opplevelse og koselig date, men jeg tror nok det blir en stund til neste gang. Joakim synes det var kjempe gøy og kunne sikkert gjort det en gang i uka!

Vi var på Oslo skytesenter og fikk først se en introduksjonsvideo av hvordan man skyter, og så tok vi på oss vernebriller og hørselsvern og gikk ned på skytebanen. Instruktøren passet godt på hele tiden, og han var hyggelig og oppmerksom. Dette anbefaler jeg virkelig til andre par!

 

 



Instagram HER Snapchat HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg