SØNDAG PÅ LØKKA

En av favoritt tingene mine å gjøre når det er fint vær, er å rusle rundt på Løkka. I går tok jeg med meg Joakim ut, og vi nøt en deilig gåtur i solen og en kaffe fra Tim Wendelboe.

Det var til og med noen som hadde tatt med seg papegøyen sin ute i parken! Det minner meg litt om livet i New York hvor alle kan være seg selv og hvor jeg opptil flere ganger så mennesker rundt med slanger rundt halsen.

Loppemarkeder er, til Joakims store fortvilelse, en greie jeg synes er veldig fascinerede. Jeg synes det er veldig gøy å se på gamle ting, og noen ganger blir noen skatter med meg hjem!

Ha en fin mandag ♡



Instagram HER – Snapchat HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg