Spørsmål og svar

God dag ❤️

Jeg har samlet opp litt spørsmål fra den siste tiden og som jeg har fått på instagram. Har du noe du lurer på er det å bare å stille spørsmål i kommentarfeltet ☺️

 

Hvor er kjolen din i dette bildet fra?

Kjolen er kjøpt på Primark her i Spania. Jeg elsker Primark og synes vi burde hatt det i Norge! Men litt gøy å shoppe i butikker som kun finnes i utlandet også.

 

 

Hvor er buksen i dette bildet fra?

Denne har jeg kjøpt på mammaavdelingen på Zalando. Den finner du HER. Jeg kjøpte den i den vanlige størrelsen jeg brukte før jeg ble gravid.

 

 

Hvordan fikser du øyenbrynene dine?

Jeg har alltid vært veldig opptatt av å ha fine bryn, da det sies at de rammer inn ansiktet. Jeg har frem til for noen år siden nappet veldig, og så angret på det i ettertid. Så jeg sluttet å nappe og lot de vokse ut. Så tok jeg microblading i fjor sommer, og nå tegner jeg bare over med blyant. Jeg har prøvd alle mulige produkter men går alltid tilbake til blyant i en lysere farge enn mitt eget hår. Akkurat nå bruker jeg denne fra NYX og er veldig fornøyd med den.

Hvordan er humøret om dagen?

Humøret er kjempe fint om dagen. Jeg er blid og fornøyd og trives virkelig med å være gravid.

Kjempe fint navn på baby Ella! Hvordan kom dere frem til det navnet?

Tusen takk! Jeg har alltid tenkt at hvis jeg får en jente så skal hun hete Emma, men eksen til Joakim heter det så da passer det dårlig. Joakim foreslo Ella og det klinget veldig fint med etternavnene våre, så da var valget enkelt.

Hvilken uke er du i?

I dag er jeg i uke 25 (24+1). Tiden går fort!

Hva tenkte du når testen var positiv?

Jeg var veldig glad da testen viste positiv. Jeg hadde jo fått en litt trist beskjed fra legen om at det kunne ta tid med diagnosen min, men det gikk fort og jeg var overlykkelig. Du kan lese om mine tanker HER.

Var graviditeten planlagt?

Graviditeten var i og for seg ikke planlagt, men vi visste det kunne skje da jeg sluttet på p-pillen etter operasjonen i januar. Og da det skjedde ble vi veldig glade.

Hvilken aktivitet i parken vil dere benytte dere av?

Jeg elsker parklivet! Særlig i Oslo. Det jeg liker å gjøre best er å ligge på et pledd, med noe godt å drikke, litt chips og frukt, og bare høre på musikk og slappe av med gode venner og Cleo.

Vil dere anse dere som offentlige personer?

Vi anser oss ikke som offentlige personer, men synes det er veldig hyggelig når folk kjenner oss igjen på gata og kommer bort og sier hei.

Kjæresten blir flau om jeg spør å ta selfie med kjendiser. Synes dere det er flaut?

Nei! Vi synes det er kjempe hyggelig!

Kommer mange “fans” bort til dere?

De som kjenner oss igjen pleier å komme bort og si hei, og det liker vi veldig godt.

Pepsi eller cola?

Pepsi Max, uten tvil!

Hva liker du best med sommeren?

Jeg liker at man kan sitte ute til langt på kveld og bare være sammen med de man er glad i, og at når man har ferie så trenger man ikke å sette på vekkerklokken. Jeg liker også å slippe å ha på meg jakke og skjerf, og bare kunne ta på seg skoene og gå ut. Det er også mye enklere når man har hund og man skal gå tur 3-4 ganger om dagen.

 

Ha en strålende onsdag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg