Spørsmål og svar

Det er tid for å svare på litt spørsmål som jeg har fått av dere i det siste. Jeg synes det er så koselig at så mange av dere følger med på oss og heier på oss ❤️

 

Kommer det en sesong til av Lykkelig gift ved første blikk?

Jeg har fått dette spørsmålet mange ganger, og jeg synes det er så koselig at så mange ønsker at det skal komme en ny sesong av Lykkelig gift. Vi jobber med saken, og ingenting er fastsatt enda, men jeg lover å dele det med dere så fort jeg vet ☺️

Kjenner du og Joakim hverandre veldig godt?

Vi føler at vi kjenner hverandre veldig godt. Vi har gått igjennom utrolig mye på veldig kort tid, og vi føler at vi lært å kjenne både hverandres styrker og svakheter.

Hva er din og Joakims største utfordringer?

Det høres kanskje litt idyllisk ut, men akkurat nå har vi det veldig bra og føler ikke vi møter på så mange utfordringer. Vi har likevel jobbet oss igjennom mange ting som har vært skikkelig tøffe. Den største utfordringen vi har hatt frem til kun for et par måneder siden er å tilpasse oss en annen person. Vi er begge veldig selvstendige og har vært single i mange år, og vi var begge vant til å gjøre ting på vår egen måte. Det har tatt tid å venne seg til at det er en annen person i huset og å ta hensyn til nye meninger og måter å gjøre ting på.

Har dere kontakt med noen av de andre parene som var med i Gift ved første blikk?

Vi møtes alle sammen innimellom, men Joakim og Peter har blitt gode venner og de møtes et par ganger i måneden!

Hva er du utdannet og jobber som?

Jeg har en bachelorgrad i Human Resources og en mastergrad i Organizational Leadership (organisasjon og ledelse). Jeg jobber som prosjektleder i en liten bedrift som tilbyr lederutviklingskurs og seminarer. Jeg har ansvar for alt av kurs fra a til å.

Kan du fortelle litt om karriere og hvordan du valgte den veien du gjorde, og historien om veien til jobben du fikk?

Jeg har skrevet litt om det i innlegget HER. Kort fortalt, så var det helt tilfeldig at jeg begynte å jobbe der jeg jobber nå. Jeg trenger en relevant jobb, og fant den på Finn og søkte. Jeg jobbet som butikksjef etter videregående og trivdes godt med personalansvar, og valgte derfor å studere noe innenfor det.

Hva falt du for ved Joakim?

Joakim er utrolig snill og stiller alltid opp for alle rundt seg. Han er der alltid når jeg trenger han. Et eksempel på det er da jeg lå på sykehuset under innspillingen av Gift ved første blikk. Han satt ved min side hele tiden, og jeg måtte omtrent kaste han ut så han fikk i seg mat og fikk hvilt. I tillegg behandler han meg som en dronning, og han hører på mine meninger og synspunkt. Joakim er ambisiøs og veldig hardtarbeidende, og det var også et av kravene jeg stilte da jeg meldte meg på Gift ved første blikk.

Hvordan fant du ut at du ville være med på Gift ved første blikk?

Jeg søkte helt tilfeldig da jeg så annonsen på Facebook en fredag kveld i fjor mai, etter et par glass vin 😅. Jeg fikk helt sjokk da de ringte meg fra produksjonen og hadde ikke forventet det i det hele tatt, og det ene førte til det andre.

Er du født i Norge?

Nei, jeg er født i Dubai. Vi flyttet til Norge da jeg gikk i 7. klasse på barneskolen.

Hvem i Mummifamilien relaterer du deg til? Hilsen en som elsker Mummi sikkert like mye som deg

Min første tanke er Lille My. Jeg er sta, bestemt, har stå-på vilje, og gjør litt som jeg vil. Men Lille My er også slu, og jeg føler ikke at jeg er det.

 

Alkoholfri Strawberry Daiquiri, nam!

 

Hvor var dere i bryllup?

Vi var på Fosen, i Rissa, i Trøndelag. En barndomsvenninne av meg som giftet seg.

Vil dere ha et barn til etterhvert?

Ja, det vil vi. Vi ønsker å få et søsken til Ella. Når det blir, vet vi ikke enda.

Hva tenkte du da du så Joakim for første gang?

Dette vil jeg sikkert få mye kritikk for, men jeg tenkte at han var litt lav. Joakim vet at jeg tenkte det, hehe. Og så tenkte jeg at jeg synes smokingen hans var så fin og at jeg var glad han hadde brukt litt energi på å kle seg fint til den store dagen.

Kunne du falt for Joakim hvis du møtte han på byen eller ute?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg tror i utgangspunktet ikke jeg og Joakim hadde møttes tilfeldig på byen. Vi er fra helt forskjellige kretser og han er 10 år eldre, så det er vanskelig å svare på.

Meldte du deg på Gift ved første blikk selv?

Ja, det gjorde jeg.

Når har du termin?

8. november.

Hvordan er Joakim i fylla nå? Har sett hvordan han har vært og at han ville slå opp.

Joakim har sluttet å drikke så mye at han blir full. Vi har derfor ikke det problemet lenger.

Er du helt norsk?

Nei. Pappa er fra Palestina og mamma er fra Finland.

Hva falt Joakim for ved deg?

Jeg spurte Joakim dette spørsmålet, og han skrev: Det er mye jeg falt for ved deg. Du er utrolig pen! Veldig smart og reflektert. Selvstendig og er ikke redd for hva andre mener om deg. Du står for det du mener er riktig og viktig. Og når du selv vet at du tar feil så er du den som også sier at du har tatt feil. Og det viktigste er at du holder meg nede på jorda.

Hvordan har det gått med svangerskapet hittil? Har du vært mye syk?

Jeg har følt meg utrolig heldig som ikke har vært noe dårlig hittil. Bortsett fra en episode i mai da jeg blodtrykket mitt falt og jeg svimte av, så har jeg følt meg veldig fin i formen. Jeg kjenner nå at jeg begynner å bli tung og ryggen gjør vondt etter en lang dag, men jeg kan ikke klage. Jeg trives veldig godt som gravid.

Hvordan/hvorfor startet du å blogge?

Etter Lykkelig gift ved første blikk hadde siste episode, så fikk jeg utrolig mange meldinger fra tv seere som ville se mer av oss. I tillegg var det flere som sa at jeg burde starte en blogg for å dele fra livet vårt og veien mot å bli foreldre. Jeg er veldig glad i å skrive og syntes det hørtes ut som en god idé. Jeg opprettet derfor bloggen kjendisfrue. Navnet er ironisk ment knyttet til et intervju jeg og Joakim gjorde under spin-off serien vår. Joakim tuller med at han er superkjendis, og jeg tuller med at jeg er gift med en kjendis. Det er altså bare en morsom spøk 😂

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg