STATUS: REDEBYGGING

God søndag ❤️

Altsååå, er dere like imponerte av Joakim som det jeg er? Han står på og jobber så hardt! Jeg har prøvd å oppdatere dere litt på hvordan det går med byggingen med barnerommet, men tenkte det var hyggelig å dele litt bilder her også.

Vi har, som dere vet, delt opp det store gjesterommet i to rom. Et barnerom og et gjesterom. Joakim begynte med dette forrige søndag, og vi har allerede to rom!! Jeg har aldri sett noen jobbe så hardt. Og han jobber i VY på dagtid, så alt dette har han gjort på kveldstid.

Som den flinke kona jeg er, har jeg laget middag hver dag denne uken. Selv om jeg ikke er noe glad i å lage mat. Og i dag får han pizza til Chelsea fotballkampen. Da håper jeg han blir fornøyd 😚

 

Gangen ble plutselig litt mindre, men her har Joakim flyttet døren til gjesterommet og satt den inn rett frem, det er den døra som står oppe på bildet under. Så har han kjøpt en ny dør og bygget den inn til venstre. Det er døra til barnerommet. 

 

Dette blir gjesterommet:

Vi tenker at gjestesenga skal stå på langveggen til høyre, og så skal vi kjøpe et garderobeskap og ha det ved siden av sengen:

 

Her står Joakim og jobber i det nye barnerommet! I dag er planen å sparkle og pusse! På den veggen bak Joakim skal vi legge tapet i grått med stjerner, og resten av rommet skal males i den fargen stjernene i tapeten er. Og New York bildet må dessverre vike til fordel for noe mer passende på et barnerom 😅

Jeg er så stolt av han! Og til Gift ved første blikk ekspertene: Tusen takk for at dere matchet meg med en så handy mann!

Hva synes dere så langt?

 

 

signature-fonts



Instagram HER

6 kommentarer
    1. Så fint det blir! Du må passe godt på den handy mann 👏 Gratulerer begge to- er veldig flinke 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg