STEDER JEG VIL REISE TIL

God fredag ❤️

Jeg har kommet meg på kontoret etter en parterapi time. Det er alltid godt å være der. Psykologen er veldig flink til å få oss til å forstå hverandre. Jeg anbefaler alle å gå i parterapi!

 

Uansett, dere som kjenner meg, vet at jeg er glad i å reise! Selv om jeg skal bli mamma snart, så betyr det ikke at jeg ikke kan utforske verden!

Jeg er ekstremt glad i å oppleve andre kulturer og møte mennesker fra andre land. Vi tenker jo for eksempel på å reise neste år med lille Ella når vi begge er i permisjon. Vi må jo selvfølgelig se det an, men om det lar seg gjøre så ønsker vi å dra bort og oppleve verden sammen.

 

Ferie i Spania i juli var en fulltreffer!

 

Det er mange steder jeg alltid har hatt lyst til å reise til. Jeg har allerede vært i Sverige, Norge, Danmark, Finland, England, Polen, Tyskland, Frankrike, Spania, Tyrkia, Hellas, Kroatia, Østerrike, Litauen, Nederland, Jordan, Palestina, De Forente Arabiske Emirater, Canada og USA. Åj, nå ser jeg at det ikke er så mange land som jeg trodde, men det er fortsatt 20 land!

 

Jeg har lyst til å reise enda lenger bort og besøke disse stedene:

Sør-Afrika

Jeg har alltid drømt å dra til Afrika på Safari. Jeg husker før så tenkte jeg at når jeg gifter meg, så skal bryllupsreisen være der. Det skjedde jo ikke, for vi havnet på Gålå, hehe. Men jeg har fortsatt veldig lyst til å oppleve denne verdensdelen og oppleve fantastisk dyreliv og natur.

Hawaii

Hawaii har vært på topp lenge! Det er selve destinasjonen på en drømmeferie, med milelange strender og fantastisk natur.

Mexico

Enda en destinasjon med hvite strender, men jeg har også lyst til å dra til Mexico for å oppleve kulturen der. Jeg har et inntrykk av at kulturen der er veldig åpen og menneskene er veldig hyggelige, og jeg har lyst til å spise autentisk meksikansk mat.

Kina

Jeg vil dra til Kina for å oppleve den kinesiske kulturen og maten! Og å besøke den kinesiske mur!

Australia

Altså.. Alle dyrene, nasjonalparkene, naturen, strendene, maten! En ting dere ikke vet om meg er da jeg skulle søke på master, så søkte jeg på en skole i Melbourne og kom inn, men jeg bestemte meg for å dra til New York istedenfor.

 

Alle disse landene er veldig langt borte og kan ikke oppleves på en helg, men jeg skal definitivt få tatt turen en gang! Livet slutter jo ikke selv om man får barn, og om jeg må vente til barnet/barna er store nok til å ta de med eller dra på egenhånd når de er gamle nok og flytter ut, så går det helt fint!

 

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer
    1. Jeg drømmer og om safari i Afrika, kjøpt bok om Afrika, så nå skal det planlegges virkelig godt, sette meg inn i kulturen, satt meg mål til 2023, på 50 årsdagen min. Er så mange div safarier man kan velge også.. Ikke lett å finne det perfekte, tenker det er en reise man gjør én gang i livet 🙏

      Nå er begge barna mine voksne, så nå begynner en ny epoke i livet ❤️👌👌
      Kan reise når og hvor jeg vil uten å tenke på barnevakt 😍 og gutta mine skal oppleve sine ting uten mamma på slep…

      1. Helt enig! En slik reise gjør man en gang i livet, og da må man planlegge den godt. Nå har du tid til deg selv du kan bruke på slikt ❤️

        1. Hehe, tenkt ettpar ganger på etter jeg så dere på tv, (har selv vært med på Bonderomantikk 🙈) vant 2.plassen derngang da, og fornøyd med det.. 🤗 Kjekk morsom og ikke minst lærerik opplevelse..
          Om gift ved første blikk hadde vært noe hehe..

          Men jeg har jo vært gift to ganger (ja trodd på kjærligheten hele to ganger i livet mitt, bare 20 og 29 år var jeg de to gangen… 🙈🙈🙈 Ohlord

          Men vært aleina og egentlig hatt det bra de siste 17 årene.. Vant med å klare seg… To Voksne selvstendige barn (i Made it 🙏)

          Men er nok for gammel for det konseptet når jeg snart er på 50 tallet nå 😂
          Men syns de kunne laget ett program for oss godt voksne og som bare møter feil.. Kunne vært fint å hatt eksperthjelp… Går jo i samme gamle fella og velger feil.. Hveeer gang. 😬😬

          Egentlig gitt helt opp.. Og innfunnet meg å forbli aleina 🙏

          Men så gøy å se andre får det til 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg