Tanker på en tirsdag

God dag ❤️

I dag merker jeg at jeg er sliten. Skikkelig sliten. Jeg har sovet helt ok i natt, men jeg ble liggende i går kveld og kjenne etter spark fra magen min. Ella var veldig aktiv i går kveld og jeg kjente henne til og med utenpå da jeg tok på magen min. Jeg er glad jeg allerede nå kjenner liv. Jeg var litt redd for at det ville ta lenger tid. Det er på kvelden jeg får tid til å puste med magen og ta livet med ro, og faktisk kjenne etter. Det er en helt fantastisk følelse å vite at hun har det bra!

 

Uansett, jeg våknet som vanlig veldig tidlig og slet litt med å sovne igjen. Jeg tror kroppen min prøver å forberede meg. Det er mye som skjer i kroppen de neste 5 månedene, og selv om jeg kanskje tror at jeg er superwoman til tider, så er jeg altså ikke det.

Jeg er elendig til å lytte til kroppen og til å sette meg ned og slappe av – særlig på jobb. Heldigvis har jeg ikke en fysisk krevende jobb og jeg kan for det meste bare sitte på rompa i kontorstolen og jobbe, men likevel så blir jeg sliten. Sliten av å tenke. Sliten av å konsentrere meg. Sliten av å jobbe. Mye mer enn før. Jeg kan ha masse energi, og PLUTSELIG forsvinner all energien og jeg har bare lyst til å legge meg. Er det normalt midt i et svangerskap?

Jeg håper i hvert fall at det gir seg og at jeg har litt mer energi i morgen.

Vil ønske deg en riktig god tirsdag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer
    1. Det er ganske så normalt ja! Men lege kan jo sjekke blodprosent og blodtrykk for sikkerhets skyld 😉 Jeg ble ikke så fysisk sliten, men psykisk. Klarte ikke å forholde meg til kollegaene mine – syntes de bråkte og maste, så måtte ha eget kontor😛

      1. Det skal jeg få sjekket! Jeg vet at jeg har hatt litt lavt blodtrykk generelt, så kan hende det har en sammenheng. Hehe, kollegaene mine tåler jeg heldigvis 🙂

    2. Jeg var veldig sliten i alle mine tre graviditeter. Hadde mangel på b12. Ble bedre etter at jeg tok sprøyte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg