TI TING SOM IRRITERER MEG

Jeg er i utgangspunktet en blid og fornøyd person som ikke lar meg irritere så fort. Men det er likevel visse ting som jeg blir oppgitt av og som irriterer meg skikkelig. Jeg er tross alt bare et menneske og jeg er ikke perfekt.

 

 

TI TING SOM IRRITERER MEG

 

🐝 Mennesker som konstant fikler med neglene og lager “fiklelyd”

🐝 Når andre ikke rydder opp etter seg selv

🐝 Teknologi som ikke fungerer, eller når jeg ikke får til å bruke en app eller verktøy

🐝 Folk som plutselig stopper opp midt i veien

🐝 Negative mennesker som suger energi ut av en

🐝 Skjeve bilder på veggen

🐝 Dosetet oppe på do

🐝 Tregt internet

🐝Trikk/buss som ikke kommer når den skal

🐝Røyklukt

 

Hva irriterer deg?

 



Instagram HER Snapchat HER

3 kommentarer
    1. Hei!

      Må bare si at jeg digget å følge med på dere i gift ved første blikk, dere er så utrolig søte! Det var jo ikke lett, og kom mange utfordringer, men jeg må si jeg ble så glad av å se kjemien deres og hvor bra dere passet sammen! Så herlige positive mennesker begge to!

      Stå på videre, nyt livet på Grunerløkka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg