TING JEG GLEDER MEG TIL I TIDEN ETTER FØDSEL

God søndag ❤️

Denne helgen har virkelig vært fin! Vi er så og si klare med vårt lille prosjekt, og nå mangler det kun lister i gangen og innredning så er vi i mål! Jeg har allerede gjort meg noen tanker om hvordan barnerommet skal se ut, så skal titte litt på nettet og se om jeg finner det jeg ønsker. Jeg er jo en tilhenger av Finn og av å kjøpe brukt, så finner sikkert en del der.

Nå som dette prosjektet går mot slutten, og jeg kjenner mer og mer liv i magen for hver dag, så har jeg gjort meg mange tanker om hva jeg gleder meg til i tiden etter fødsel.

Jeg gleder meg til Joakim skal få se prinsessa si. Jeg vet at han kommer til å bli en fantastisk pappa, og jeg gleder meg til han får holde rundt datteren sin. Jeg er sikker på at første gang han får se henne blir et magisk øyeblikk.

En annen ting jeg tror blir veldig fint å se, er hvordan Cleo tar imot vårt nye familiemedlem. Han er veldig glad i barn og han er veldig tålmodig rundt dem, men det blir spennende å se om hvordan det går. Jeg tror jo selvfølgelig det går veldig bra, men gleder meg til å se.

Mest av alt gleder jeg meg selvfølgelig til å se prinsessa vår og lære henne å kjenne. Bruke tid sammen med henne, og føle at jeg er så viktig for en et lite menneske at hun ikke kan leve uten meg. Jeg gleder meg til å holde henne, og til å lukte på henne.

 

Jeg vurderer å kjøpe denne lenestolen til å bruke som ammestol. Noen andre som har den?

 

Jeg føler at det over er veldig åpenbare ting, så her er fem andre ting jeg gleder meg til i tiden etter fødsel:

🎈Først og fremst gleder jeg meg til noe så enkelt som å kunne gå i mine egne klær. Jeg har ikke villet bruke så mye penger på mammaklær så jeg har ikke så mye å velge mellom nå som magen er så stor. Jeg gleder meg til den tiden hvor jeg faktisk kan gå med vanlige bukser og ha topper som passer.

🎈Jeg gleder meg til å kunne drikke kaffe som normalt. Jeg ELSKER kaffe, og kan ikke leve uten det. Nå begrenser jeg meg til maks to kopper om dagen, og kan ikke vente til jeg kan drikke de 4-5 koppene jeg pleier å drikke.

🎈Jeg er en person ikke klarer å sitte stille, og jeg har under svangerskapet gått på et par smeller hvor jeg vært for mye på beina eller løftet for tungt, og kjent det veldig i ryggen dagen etter. Jeg gleder meg til jeg kan bære ting og flytte på ting uten å være redd for å få vondt eller uten å spørre om hjelp.

🎈Jeg gleder meg til å kunne gå vanlig uten å se ut som en pingvin.

🎈Jeg gleder meg til å kunne ta meg en cider eller et glass vin.

 

signature-fonts



Instagram HER Snapchat HER

10 kommentarer
    1. Hei 😊
      Du har masse å glede deg til. Vi fikk vårt første barn for en uke siden, og det er helt fantstisk 😍 jeg har den stolen, og både jeg og mini finner oss veldig godt til rette der og den er kjempegod å amme i. Så anbefaler den.

      Lykke til de neste ukene 😊

      1. Gratulerer så mye med baby ❤️ Så bra du er fornøyd med stolen! Gleder meg til å få den i hus ☺️

    2. Gleder meg til akkurat de samme tingene som deg ♡
      Anbefaler hobbe gyngestol.
      Ja, den er dyr, men en fantastisk investering

    3. Så flott🤗 jeg sitter i den stolen og ammer nå faktisk – kjempegod!
      Hvis du skal amme, anbefales det ikke å drikke kaffe😝

      1. Så bra du er fornøyd med stolen ☺️ På NHI sine sider står det at koffein ikke er farlig, om det ikke overstiger 6 store kopper om dagen. Jeg snakker mer 3-4 normalt store kopper om dagen ☺️

    4. Har den stolen og syns det kan være litt bal om en ikke bruker ammepute eller kommer høyt nok opp i stolen/over armlenene. Jeg opplevde at armlenene kom borti hodet på babyen, altså var stolen for dyp og for smal, men går greit når ungen blir eldre, hvis du er ganske høy tror jeg det skal gå bra. Eller super stol🙂

    5. Jeg fødte for 12 uker siden (wææ, tiden går fort) og det er fantastisk. Selv om frøkna her har hart kolikk fra hun var 2 uker gammel og selv om jeg til tider sitter i sofaen og gråter fordi jeg er sliten så er dette noe jeg ikke ville vært foruten! Og jeg gleder meg til nr to!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg