Tips til andre moms2be!

Hei fine ❤️

Dette er ikke reklame, men et genuint tips fra en mom2be til en annen.

Jeg har ikke handlet noe særlig på H&M tidligere, men etter jeg ble gravid har jeg funnet masse fint der! Det kan hende jeg før alltid prøvde for små størrelser og så ble jeg så skuffet hver gang, så jeg gadd rett og slett ikke handle der. Men nå har jeg da gått opp i hvertfall en størrelse på vanlig klær (ikke mammaklær), og de har så mye fint! Mye av det jeg har shoppet i det siste kommer jeg til å bruke etter graviditeten også. Det gjør ikke noe for meg om klærne er litt løse (haha, det sa jeg ikke for 5 år siden). Men nå synes jeg det bare er deilig.

H&M har også tidenes salg nå! Jeg har shoppet disse plaggene på H&M den siste tiden. Noe av det har jeg allerede fått, noe av det venter jeg enda i spenning på! Håper alt passer, og hvis ikke så er det kort vei til H&M i sentrum så jeg kan levere det tilbake.

 

 

1. Kjole HER. 2. Hvit cardigan HER. 3. Mørkeblå cardigan HER.

 

4. Blå kjole HER. 5. Hvit topp HER.

5. MAMA Badedrakt HER. 6. MAMA Badedrakt HER.

 

Jeg har også kjøpt to ammebh´er i størrelse L, men de var for store rundt midjen, så hvis noen bruker den størrelsen og vil ha de, skrik ut!

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg