Trodde vi skulle slappe av på ferie, men neida…

God søndag ❤️

Dere som følger meg på insta har sett at vi i dag har vært skikkelig aktive. Og vært turister også da. Men vi har klatret opp to fjell, og fått veldig fine bilder som belønning!

Vi startet dagen med å ta heisen helt opp i tv-tårnet her i Vilnius. På toppen satte man stille mens området man satt på roterte 360 grader rundt, så man fikk en utsikt over hele byen.

Så dro vi til Gedmiminastårnet og gikk opp trappeveien dit. Så slitsomt, men veldig verdt det!! Utsikten var sinnsykt fin.

 

Hviler litt i mellom slagene

 

 

Videre derfra gikk vi til the Hill of Three Crosses. Enda mer trapper, men også sinnsykt fin utsikt!

 

Vilnius er en vakker by!

 

Jeg kan konkludere med at vi har vært veldig flinke i dag. Jeg blir mye fortere sliten nå som jeg er gravid, men føler meg sprek og er stolt av meg som orker å gå så mye, særlig i alle disse trappene. I morgen har vi bestemt oss for å ta det helt med ro. Vi skal på Kempinski Spa med basseng, sauna, boblebad og steam badsstu. Det gleder jeg meg veldig til, for jeg tror jeg trenger det nå. Mulig vi tar noe massasje også!

Vi har tatt utrolig mange bilder på denne turen, så jeg skal legge ut et stort bildedryss når vi kommer hjem! Vi flyr hjem på tirsdag og drar til Spania på torsdag.

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg